اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی چالش‌ها

دومین هم‌اندیشی مدیران مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی کشور در یزد آغاز به کار کرد

دومین هم‌اندیشی روسا، مدیران و کارشناسان مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی سراسر کشور با هدف بررسی چالش‌ها، بیان نقاط قوت و ضعف و ارائه گزارش عملکرد استانی در یزد آغاز به کار کرد.

دومین هم‌اندیشی مدیران مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی کشور در یزد آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی کشور، صبح امروز در این گردهمایی که با حضور روسای مراکز، مدیران آموزشی پژوهشی، مسئولان امور مالی، مسئولان دانشجویی و فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 18 هزار نفر از مراکز علمی کاربردی بهزیستی در سراسر کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حال حاضر نیز 20 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

محمدحسین ریاحی با اشاره به رشته‌های آموزشی مراکز علمی کاربردی بهزیستی گفت: این رشته‌ها با توجه به نیاز بهزیستی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، مددکاری اجتماعی و ... راه‌اندازی شده است.

وی در مورد راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی عنوان کرد: این موسسه برای کارشناسی ارشد رشته‌های ارتقای سلامت جنسی کودکان و نوجوانان، آسیب‌شناسی اجتماعی (گرایش پیشگیری از اعتیاد)، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کاهش تقاضای مواد، مداخله در بحران‌های اجتماعی، مدیریت مراکز مراقبتی و پرورشی کودکان و ... درخواست داده است که در دست بررسی است.

ریاحی خاطرنشان کرد: این موسسه در مقطع کارشناسی رشته‌های آسیب‌شناسی ورزشی، فیزیوتراپی و توانبخشی ورزشی، مددکاری قضایی، تغذیه ورزشی، مدیریت نیروی انسانی و در مقطع کاردانی در رشته‌های امور بیمه، انیمیشن، سلامت یاری، فنی شبکه‌های کامپیوتری و حقوق ثبتی نیز درخواست داده است.

گفتنی است، این همایش به مدت سه روز به میزبانی بهزیستی یزد در هتل صفاییه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول