اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شیروان:

1400 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شیروان تحصیل می‌کنند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شیروان گفت: یک‌هزار و 400 دانشجوی دختر و پسر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

1400 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شیروان تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، افشین فرح‌بخش پیش از ظهر امروز در آیین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: این تعداد دانشجو در 13 رشته کاردانی و کارشناسی شامل مکانیک، تعمیر و نگهداری خودرو، حسابداری گرایش صنعتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات آی تی، نرم‌افزار کامپیوتر، مدیریت کسب و کار، معماری شهری، حقوق، حقوق قضایی (گرایش علوم ثبتی)، مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید و تکنولوژی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه توفیقات خوبی را در زمینه‌ آموزه‌های مهارتی داشته است، افزود: اکثر فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار خواهند شد.

فرح‌بخش تصریح کرد: دانشجویانی که وارد این دانشگاه می‌شوند هدف خود را انتخاب کرده‌اند و با آموزش، مهارت‌های لازم شغل مورد نظر خود را پیدا خواهند کرد.

وی از پذیرش 550 دانشجوی جدید در این مرکز خبر داد و گفت: این مرکز علمی آموزشی با هدف بهسازی منابع انسانی بومی در بخش‌های دولتی و غیردولتی و تربیت افراد غیر شاغل به منظور تصدی مشاغل در بخش‌های مختلف اقتصادی راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شیروان افتخارات این مرکز را ارائه مقالات علمی، پژوهشی در کنگره بین‌المللی مواد پیشرفته، کسب مقام اول کشوری در جشنواره قرآن، مقام اول کشوری در رشته ورزشی کونگ‌فو، مقام پنجم کشوری در جشنواره قرآن، اختراع کفش طبی دو‌کاره توسط دانشجویان این واحد، کسب مقام اول استانی توسط دانشجویان انجمن علمی در نمایشگاه هفته پژوهش استان، مقام اول استانی در مسابقه سازه‌های ماکارونی و مقام سوم استانی در رشته والیبال بانوان عنوان کرد.

به گزارش فارس، این جشن فارغ‌التحصیلی برای 490 دانشجوی این دانشگاه که از نخستین دانش‌آموختگان مرکز علمی کاربردی شیروان بودند، برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول