اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

95 درصد از دانش‌آموزان بیجاری بسیجی هستند

فرمانده سپاه بیجار از عضویت 95 درصد از دانش‌آموزان بیجاری در بسیج و ساماندهی آنان در 130 پایگاه حلقه‌های صالحین خبر داد.

95 درصد از دانش‌آموزان بیجاری بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی صبح امروز در مراسم یادواره 23  شهید دانش‌آموزی که در مدرسه شهید رجایی بیجار برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 450 شهید والامقام بیجار خصوصاً 23 شهید دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: 95 درصد دانش‌آموزان بیجاری در بسیج دانش‌آموزی عضویت دارند.

فرمانده سپاه بیجار افزود: این تعداد دانش‌آموز بسیجی در قالب 130 پایگاه حلقه‌های صالحین سازماندهی شده است.

وی با بیان اینکه 42 درصد از شهدای دفاع مقدس دانش‌آموز بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پیروی از خط ولایت و آرمان‌های شهدای دفاع مقدس مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان امروز در سراسر کشور است.

محمودی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در بین دانش‌آموزان موجب ترس دشمنان نظام می‌شود، گفت: دشمن در قالب جنگ نرم سعی دارد در بین جوانان رخنه و آنان را از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان باید با آگاهی از نقشه‌ها و دسیسه‌های آنان با ارتقای سطح بصیرت و هوشمندی خود مانع رسیدن دشمن به نقشه‌های شومشان شوند.

فرمانده سپاه بیجار از شهدای دانش‌آموزی به عنوان نماد هوشیاری، بصیرت و ولایت‌مداری نام برد و تصریح کرد: برای پیروی از این الگوهای مستند حقیقی باید سلحشوری و هوشمندی را در میادین انقلاب اسلامی حفظ و میان دانش‌آموزان ترویج کرد.

به گفته این مسئول، نسل حاضر با پیروی از شهدای ایران اسلامی و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان آماده حماسه‌سازی در عرصه‌های علم و دانش و فرهنگ شوند.

محمودی با تاکید بر ضرورت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه بیان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با وحدت، حضور یکپارچگی و تبعیت از ولایت و رهبری حقانیت خود را به دنیا اثبات کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این وظیفه تمامی ملت ایران خصوصاً جوانان و نوجوانان است که از حقانیت و دستاوردهای عظیم پاسداری کنند.

انتهای پیام/79015/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول