اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‎آموزی استان اصفهان:

دانش‌آموز بسیجی حماسه‌ساز امروز و آینده‌ساز فردا است

مسئول سازمان بسیج دانش‎آموزی استان اصفهان گفت: دانش‌آموز بسیجی حماسه‌ساز امروز و آینده‌ساز فردا است.

دانش‌آموز بسیجی حماسه‌ساز امروز و آینده‌ساز فردا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ادیب ظهر امروز در مراسم رژه حماسی بسیج دانش‎آموزی با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش‌آموز شهید در سطح کشور اظهار کرد: بیش از 5 هزار نفر از این دانش‌آموزان به استان اصفهان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه این شهدا با رشادت‌های خود به تمام ملت ایران درس ایثار، شجاعت و مقاومت داده‌اند، ادامه داد: امروز دانش‌آموزان بسیجی راه شهدای دوران دفاع مقدس را برای دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی ادامه می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش‎آموزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه این دانش‌آموزان پیروی از ولایت حرکت توأم با بصیرت را وظیفه انقلابی خود می دانند، تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی به عنوان بزرگ‌ترین قشر بسیج در سطح جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی بستر خوبی برای تحقق بسیج میلیونی و اهداف انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: ظهر امروز، رژه حماسی بسیج دانش‎آموزی با حضور 800 دانش‎آموز عضو حلقه‎های صالحین بسیج دانش‎آموزی در اصفهان برگزار شده است.

ادیب تاکید کرد: دانش‌آموز بسیجی حماسه‌ساز امروز و آینده‌ساز فردا است به عنوان شعار نخستین روز از هفته بسیج محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63004/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول