اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی در جمع دانش‌آموزان بسیجی:

پایداری انقلاب در گرو تداوم اندیشه بسیجی است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: چیزی که به انقلاب و اندیشه های آن تداوم بخشید وجود روحیه بسیجی است و برای تداوم آن باید سعی در حفظ روحیه بسیجی جامعه کنیم.

پایداری انقلاب در گرو تداوم اندیشه بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ویژگی‌ ممتاز بسیجیان اظهار داشت: بسیجیان در همه دوران‌های انقلاب نشان دادند که طلایه‌دار ارزش‌های انسانی و معنوی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این‌که حرکت مرکب بسیج به مانند یک درخت دو پایه است، تصریح کرد: یک پایه این درخت در اندیشه و پایه دیگر در اقتدار و عمل ریشه دوانده است.

آیت‌الله ملک‌حسینی اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی مجموعه‌ای است که می‌تواند تمام کمالات یک مجموعه را داشته باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان بسیجی عنوان داشت: انقلاب اسلامی قدرت و توان خود را با بسیجیان به همه نشان داد و امروز هم بسیجیان باید بکوشند که در مسیر معنویت و دانش گام بردارند و انقلاب خود را بیمه کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در جنگ هشت ساله‌ای که دشمنان بر ما تحمیل کردند ایران اسلامی بسیج و عزم اراده آنان را داشت و با همت و غیرتی که بسیجیان از خود به نمایش گذاشتند توانسته‌اند از پس شرق و غرب برآیند.

وی در ادامه دانش‌آموزان بسیجی را به حرکت در مسیر معنویت توصیه کرد و افزود: اگر انسان فکر و مغز خود را در اختیار دین قرار دهد به انسانی مبدل می‌شود که می‌تواند جامعه خود را متحول کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی اذعان داشت: بسیجی باید نماد زیبائی‌های دین و هوشمندی و توان علمی باشد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: صبر و اخلاق‌مداری در کنار روح مقاومت از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی است و سرعت عمل برای یادگیری و قرار گرفتن در بلندای اخلاق انسانی باید سرلوحه هر بسیجی باشد.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول