اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی صورت گرفت

دیدار جمعی از دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه آبیک

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی جمعی از دانش‌آموزان بسیجی به همراه فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهیمده شهرستان آبیک با امام جمعه شهر آبیک دیدار کردند.

دیدار جمعی از دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، صبح امروز جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه زهره‌بنیانیان شهر آبیک که عضو واحد مقاومت بسیج و از پویندگان هستند به همراه حسین فلاحتکار فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک با امام جمعه شهر آبیک دیدار کردند.

در آغاز این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز دفاع مقدس گفته شد که در شهرستان آبیک 10 هزار و 107 دانش‌آموز عضو عادی بسیج دانش‌آموزی بوده که از این تعداد، 731 نفر عضو فعال بسیج هستند.

بنابراین گزارش، 65 واحد بسیج امیدان، پوینده و پیشگام در شهرستان آبیک راه‌اندازی و افتتاح شده است و بسیج دانش‌آموزی 44 حلقه صالحین دارد.

طی سه سال از اجرای طرح هجرت، از سوی دانش‌آموزان بسیجی شهرستان آبیک 20 مدرسه رنگ‌آمیزی و زیبا‌سازی شده است.

همچنین شهرستان آبیک 17 دانش‌آموز بسیجی مبتکر و مخترع دارد.

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در دیدار با دانش‌آموزان با اشاره به ارزشمند بودن جایگاه دانش‌آموزان در نظام اسلامی، گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های انقلاب هستند که باید با تحصیل علم و تهذیب نفس به مقام‌های والایی دست یافته و فرد مفیدی برای نظام باشند.

وی با تفسیر سوره مبارکه «ضحی» با اشاره به نقش زنان در پیشبرد اهداف اسلام، اظهار داشت: خدای متعال از طریق حضرت خدیجه(س)، پیامبر اسلام(ص) را از راه ثروت غنی کرد و این بانوی بزرگوار با کمک مالی به پیامبر(ص) در تحقق اهداف الهی و پیشبرد اهداف اسلام گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

امام جمعه شهر آبیک تصریح کرد: انسان باید هر روز شکرگزار نعمت‌های الهی باشد و به زبان بیاورد تا نعمت‌های الهی فراموش نشود.

موسوی اضافه کرد: نعمت امنیت، انقلاب اسلامی، وجود مقام معظم رهبری، وجود پدر و مادر، نعمت سلامتی از نعمت‌های بزرگ الهی است که باید قدردان این نعمت‌ها از سوی خدای بزرگ باشیم.

امام جمعه شهر آبیک خاطر نشان کرد: وجود انسان در عالم هستی از بزرگترین نعمت‌های الهی است که نباید با گناه آن را آلوده سازیم.

وی ادامه داد: مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باید قدردان خانواده‌های معزز شهدا و پاسدار خون شهدا باشند و همواره از ولایت فقیه پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/77006/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول