اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اردبیل

تحقق حماسه اقتصادی در گرو رفع موانع تولید است

استاندار اردبیل گفت:‌ برداشتن مشکلات از سر راه تولیدکنندگان واقعی، زمینه‌سازی برای تحقق حماسه اقتصادی است.

تحقق حماسه اقتصادی در گرو رفع موانع تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل اظهار داشت: بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای تولیدی در شهرستان‌های مختلف، تشکیل مستمر جلسات ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان از جمله اقداماتی است که برای رسیدن به هدف مهم پویایی بخش تولید استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: این قبیل اقدامات فرصت مناسبی برای مرتفع ساختن بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است که مواردی از قبیل مسائل بانکی، زیست‌محیطی و تأمین امکانات زیربنایی در آن مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود.

نیکزاد همچنین در این بازدید برای بررسی مشکل برق و تقسیط بدهی یک شرکت تولیدی به شرکت گاز، پرداخت وام از طریق بانک ملت به واحد تولید‌کننده کیک و کلوچه، تأمین زمین برای توسعه یک کارگاه مستقر در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل و بررسی و حل مشکلات زیست‌محیطی یک واحد تولید‌کننده فرآورده‌های شیری و آب میوه دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار اردبیل در این بازدید از کارخانه شیرین عسل سبلان، شرکت لبنیاتی سرعین شیر، شهد سازان شمیم اردبیل و شیرین گندم سبلان بازدید کرد و نسبت به حل مشکلات این واحدها در زمینه تسهیلات سرمایه در گردش، زمین مورد نیاز برای واگذاری از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی، رفع مسائل و موانع زیست‌محیطی و همچنین برخی از مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

انتهای پیام/62007/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول