اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان مطرح کرد

نقش و جایگاه بانک‌ها در حماسه اقتصادی/ لزوم توجه به بانکداری اسلامی

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان گفت: در شرایط کنونی کشور مهم‌ترین اولویت‌های راهبردی، اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با توجه به شرایط اقتصادی کشور است.

نقش و جایگاه بانک‌ها در حماسه اقتصادی/ لزوم توجه به بانکداری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، داوود عباسی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بانک حکمت ایرانیان تیپ مستقل 177 شهید محمدجعفر نصر اصفهانی اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور مهم‌ترین اولویت‌های راهبردی، اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با توجه به شرایط اقتصادی کشور است که بانک‌ها نقش اساسی در این زمینه دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه ترویج بانکداری اسلامی جزو دغدغه‌های دیرینه علما و دلسوزان نظام بوده، لازم است اقدامات موثری در این خصوص از سوی بانک‌ها صورت پذیرد.

عباسی در ادامه گفت: با توجه به سیاست‌های اقتصادی کشور و بحث خصوصی‌سازی و متعاقب آن ایجاد بانک‌های خصوصی تمهیدات لازم به عمل آمد و مجوز تبدیل برخی موسسه‌های مالی اعتباری به بانک حکمت ایرانیان از بانک مرکزی دریافت شد تا در راستای اهداف فوق‌الذکر و فراتر از آن به عنوان یک نهاد پولی نقش خود را در چرخه اقتصادی کشور با ارائه خدمات بانکی به مردم ایفا کند.

وی تاکید کرد: سه سال از تاسیس این بانک می‌گذرد و شعار بانک حکمت ایرانیان نیز اخلاق‌مداری، توانمندسازی و بانکداری اسلامی است.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول