اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

حماسه اقتصادی با جهاد علمی محقق می‌شود

فرماندار شادگان گفت: حماسه اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری با جهاد علمی محقق می‌شود.

حماسه اقتصادی با جهاد علمی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی فرماندار شادگان عصر امروز در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور این شهرستان که با حضور دانشجویان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اهمیت علم و دانش اظهار کرد: امروزه اهمیت علم و دانش بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اهمیت علم و دانش به قدر اهمیت و آینده کشور است و اگر دنبال یک کشور مترقی هستیم چاره‌ای جز اهمیت دادن به دانشگاه‌ها نداریم.

فرماندار شادگان افزود: امروز بدون رویت علمی نمی‌توانیم جایگاهی در بین الملل داشته باشیم و لازمه اقتدار در روابط بین‌المللی علم و دانش است.

وی با نیاز دانستن جهاد علمی در شرایط حساس کنونی خاطرنشان کرد: دانشمندان، اساتید ودانشجویان طی چند سال گذشته حرکتهای شایسته‌ای برای تحقق جهاد علمی و فتح قله‌های دانش انجام دادند که لازمه رسیدن کامل به این مهم تلاش مضاعف آنهاست.

سنواتی با یادآوری شرایط کشور در جنگ تحمیلی تصریح کرد: امام راحل با وجود دانستن اهمیت جنگ همیشه تاکید داشتند جنگ مسئله‌ای موقتی است و مهم‌ترین مسئله دانشگا‌ها هستند چون آینده و تمدن کشور در گرو اهمیت به این نهاد بزرگ علمی است.

فرماندار شادگان با اشاره به نامگذاری سال 92 اظهار داشت: حماسه اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری با جهاد علمی محقق می‌شود.

وی گفت: طی چند سال گذشته اساتید و دانشجویان توانستند بسیاری از مفاهیم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را باز تعریف و تعاریف غربی آن را به چالش بکشانند و از منابع اعتقادی و اسلامی ایده‌های خود را مطرح کنند.

سنواتی همچنین با اشاره به شبیخون فرهنگی گفت: مبارزه با این پدیده شوم از دانشگاه‌ها آغاز می‌شود و دانشگاه‌ها نقش مهمی در مقابله با این پدیده شوم دارند.

وی در پایان خطاب به مدیریت دانشگاه پیام نور شادگان گفت: محیط دانشگاه نیاز به نشاط و شادابی دارد و مدیریت و کارکنان دانشگاه لازم است در تحقق این امر مهم بیش از پیش تلاش کنند.

اضافه می‌شود علاوه بر سخنرانی فرماندار شادگان برنامه‌های مختلفی در جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور اجرا شد.

انتهای پیام/2329/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول