اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

ارتقای کیفیت محصولات در خلق حماسه اقتصادی موثر است

استاندار مازندران گفت: برای خلق حماسه اقتصادی باید تولید را بالا برد و کیفیت محصولات را ارتقا داد.

ارتقای کیفیت محصولات در خلق حماسه اقتصادی موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در آئین روز جهانی استاندارد بیان داشت: سازمان ملی استاندارد باید با برنامه‌ریزی جامع و هدفمند از توجه صرف به تدوین استانداردهای ملی برای کالا و خدمات فاصله گرفته و برای تقویت هرچه بیشتر بدنه علمی، کارشناسی و تخصصی اهتمام ورزد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزان و متخصصان در هر صنف و قشری از جامعه، بهره‌گیری از تمامی امکانات و منابع به ویژه نیروی انسانی کارآمد به عنوان والاترین سرمایه ملی برای نیل به اهداف افق 20 ساله یعنی سال 1404 را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

فلاح با اشاره به اینکه طبق برنامه ایران باید در سال 1404 به کشوری توسعه‌یافته براساس فناوری‌های نوین و خودکفا در تولید و تأمین کالاهای راهبردی برسد، تصریح کرد: استاندارد کلیدی‌ترین مؤلفه دستیابی به چشم‌انداز 20 ساله است.

استاندار مازندران افزود: برای خلق حماسه اقتصادی باید تولید را بالا برد و کیفیت محصولات را ارتقا داد پس از تمام مردم، کارشناسان، مهندسان و مسئولان استان می‌خواهم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خود را حلقه اصلی محور توسعه بدانند و لحظه‌ای از تلاش و کوشش فروگذار نباشند و همواره در صف مقدم این تلاش ملی آماده باشند.

وی گفت: اطلاع‌رسانی از مزایایی استفاده از کالای استاندارد و تولید محصول مرغوب باید از سوی متولیان استاندارد مورد توجه باشد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از تولیدکنندگان نمونه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/2296/ت /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول