اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

زنان در خلق حماسه اقتصادی نقش‌آفرین هستند

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: زنان ایرانی همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در پیروزی نقش داشتند، در خلق حماسه اقتصادی نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

زنان در خلق حماسه اقتصادی نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اشدری در همایش بانوان ولایی که امروز به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: ولایت یکی از عمیق‌ترین مباحث مطرح شده در اسلام است.

وی افزود: ولایت تصرف در باطن است و از دیدگاه اهل معرفت، این ولایت است که باطن نبوت را تشکیل می‌دهد.

این مسئول عنوان کرد: غدیر روزی است که ولایت حضرت علی(ع) از سوی رسول اکرم(ص) به صورت رسمی در بین مردم مطرح شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین تصریح کرد:‌ غدیر تنها یک مسئله تاریخی نیست بلکه ریشه در آیات و روایات دارد.

اشدری با بیان اینکه عید غدیر در روایات اسلامی به عیدالاکبر تعبیر شده است، اظهار کرد: عید سعید غدیر را می‌توان به بزرگترین عید تمام ادیان الهی تعبیر کرد چراکه حاصل زحمات تمام فرستادگان الهی در این روز به نتیجه رسیده است.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ولایت را برعهده دارد، ملت ایران باید مراقب فعالیت‌های خود باشند تا مبادا با حرکت نادرست موجبات ناراحتی ایشان را فراهم کنند.

این مسئول گفت: فتنه‌های زیادی از سوی دشمنان در کشور ایجاد می‌شود که ملت ایران باید برای حفاظت از انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را بکار گیرند و با تدبیر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین عنوان کرد: این جای بسی شکرگزاری است که ملت ایران ملتی با بصیرت و هوشیار و مطیع رهبر معظم انقلاب است.

اشدری افزود: ملت ایران از نعمت ولایت بهره‌مند است و این یکی از ویژگی‌های بارز دین اسلام است که در سایر ادیان وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش زنان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس گفت: زنان ایرانی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دلاوری‌های زیادی کرده و نقش مهمی ایفا کردند.

این مسئول افزود: زنان ایرانی در حساس‌ترین شرایطی که در کشور حاکم بود دوشادوش مردان در همه صحنه‌ها حضوری گسترده داشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین اضافه کرد: به دلیل همین رشادت‌ها و دلاوری‌های زنان ایرانی در آن شرایط حساس بود که امام راحل و رهبر معظم انقلاب به وجود زنان ایرانی افتخار کردند.

اشدری ادامه داد: در انتخابات سال جاری نیز زنان ایرانی پا به پای مردان در خلق حماسه سیاسی و پس از آن در خلق حماسه اقتصادی مشارکت دارند.

وی با اشاره به نقش زنان در تربیت دینی فرزندان گفت: زنان نقش مهمی در تربیت فرزندان که آینده‌سازان کشور هستند، ایفا می‌کنند.

این مسئول افزود: زنان با تربیت فرزندان خود برمبنای اصول اخلاقی و تربیتی دین مبین اسلام و آموزه‌های قرآنی می‌توانند افراد ولایت‌مداری را تحویل جامعه دهند.

انتهای پیام/77010/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول