اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد:

خلق حماسه اقتصادی با تولید کالاهای با کیفیت امکان‌پذیر است

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید محصول با کیفیت در خلق حماسه اقتصادی موثر است.

خلق حماسه اقتصادی با تولید کالاهای با کیفیت امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد محمدی ظهر امروز در همایش روز جهانی استاندارد که در ساختمان آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد با تبریک این روز به کیفیت‌آفرینان حوزه استاندارد اظهار کرد: استاندارد در جهت ایمنی، سلامت، بهداشت و جان مردم گام بر می‌دارد.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به روز شمار هفته استاندارد و نامگذاری روزها هفته اشاره کرد و گفت: 16 لغایت 22 مهرماه به عنوان هفته استاندارد نامگذاری شده که هر روز با شعارهای خاصی بر نظارت و تولید کالاهای با کیفیت تاکید دارند.

محمدی، شعار بین‌المللی روز جهانی استاندارد را استانداردهای بین‌المللی تضمین‌کننده تغییرات مثبت عنوان کرد و گفت: امیدواریم همان‌گونه که ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی در خلق حماسه سیاسی نقش‌آفرینی کردند در تولید کالاهای با کیفیت گام‌های موثر برداشته شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که تولید کالای باکیفیت می‌تواند در خلق حماسه اقتصادی موثر باشد، گفت: با تولید کالاهای با کیفیت می‌تواند در رقابت با بازارهای جهانی حرکت کند از این‌رو تولید کالای با کیفیت می‌تواند در خلق حماسه اقتصادی موثر واقع شود.

محمدی تصریح کرد: اگر کیفیت کالاها را جدی بگیریم جدا از بازار داخلی توان رقابت با بازارهای خارجی وجود دارد که تولید کالای با کیفیت می‌تواند شرایط هر چه بهتر برای ورود به بازارهای خارجی را فراهم کند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اهمیت استاندارد بر کسی پوشیده نیست، گفت: اگر بخواهیم در سال حماسه اقتصادی گامی موثر برای تحقق منویات رهبری برداریم توجه به تولیدات و کیفیت محصولات است.

این مسئول با تاکید بر این‌که اداره کل استاندارد استان نظارت جدی بر مهدکودک‌ها، پارک‌ها و تجهیزات شهربازی‌ دارد، گفت: انتظار می‌رود مسئولان و دستگاه‌های بهره‌بردار و متولی نسبت به نظارت بر واحدهای مذکور که دارای حساسیت خاصی هستند توجه و نظارت بیشتری داشته باشند.

محمدی با تاکید بر این‌که استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت در ساخت و سازها باید مدنظر قرار گرفته شود، گفت: کمیته کیفیت کنترل نظارت بر مصالح ساختمانی به اداره استاندارد واگذار شده که توجه به تست جوش و بتن از فرآورده‌های استاندارد شده است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید مجدد، اذعان کرد: با تولید محصولات با کیفیت می‌توان در خلق حماسه ایفای نقش کرد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول