اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود بودجه

استخر ورزشی آبیک 4 ماه راکد مانده است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: به دلیل نبود بودجه استخر ورزشی شهر آبیک چهار ماه است که راکد مانده و متوقف شده است.

استخر ورزشی آبیک 4 ماه راکد مانده است

مهدی صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: پروژه احداث استخر در آبیک از مصوبات دور سوم هیئت دولت است که در سال گذشته کار مطالعاتی و مناقصه فاز نخست آن انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته زمین لازم برای احداث استخر در محوطه سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آبیک واگذار و پیمانکار این پروژه نیز تعیین شده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: مقرر شده بود در فاز نخست احداث استخر، کار فونداسیون، سوله و سقف اجرایی شود که به دلیل نبود اعتبار، چهار ماه است که پیمانکار کار را متوقف کرده است.

صالحی یادآور شد: با احداث استخر، بسترهای لازم برای پرورش نیروهای شناگر از سوی هیئت شنای اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک فراهم می‌شود که د‌ر ارتقای کیفیت و کمیت هیئت شنا بسیار تأثیر‌گذار است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که با توجه به نیاز مبرم به این پروژه ورزشی، با تزریق اعتبارات در فازهای مختلف در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح استخر در این شهرستان باشیم.

سالن ورزشی کوندج رها شده است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با اشاره به تصویب احداث پنج سالن ورزشی در استان قزوین در دور سوم هیئت دولت دهم، خاطرنشان کرد: مصوب شد یکی از این سالن‌های ورزشی در روستای کوندج از روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک احداث شود.

صالحی ادامه داد: با توجه به واگذاری زمین مناسب برای احداث سالن ورزشی در روستای کوندج، تاکنون فونداسیون انجام شده و سوله‌ها نصب شده ولی به دلیل نبود اعتبار نیمه‌کار رها شده است.

این مسئول خواستار اعتبار لازم برای تکمیل سالن ورزشی روستای کوندج شد.

پیشرفت 100 درصدی سالن تیراندازی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک در خصوص سالن تیراندازی این شهرستان توضیح داد: احداث سالن تیراندازی از مصوبات دور دوم هیئت دولت دهم است که در سال گذشته کار مناقصه و تعیین پیمانکار انجام و زمین لازم در محوطه سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آبیک به پیمانکار واگذار شده بود.

صالحی اضافه کرد: برای احداث سالن تیراندازی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات ملی اختصاص یافته بود، این سالن در ابعاد 24 در 16 احداث شده است.

این مسئول عنوان کرد: تاکنون سالن تیراندازی 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که آب و برق دارد ولی تنها لوله‌کشی گاز آن باقی مانده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک اضافه کرد: اگر اعتبارات تعمیرات، تجهیزات و نگهداری سالن‌ها اختصاص یابد علاوه بر لوله‌کش گاز سالن تیراندازی، لوله‌کشی سالن‌های ورزشی قشلاق و ناصرآباد انجام می‌شود.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول