اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در موسسه اسراء صورت گرفت

دیدار سرپرست وزارت ورزش و جوانان با آیت‌الله جوادی آملی در قم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان امروز با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار سرپرست وزارت ورزش و جوانان با آیت‌الله جوادی آملی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدرضا صالحی‌امیری که از سوی رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است، در نخستین سفر خود به شهر مقدس قم در مسئولیت جدید امروز با حضرت آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در ابتدای این دیدار در نماز جماعت به امامت حضرت آیت‌الله جوادی آملی حضور یافت و سپس سیدرضا صالحی امیری با هیئت همراه خود متشکل از معاونین وزارت ورزش و جوانان در دفتر معظم‌له حضور یافتند.

در ابتدای این دیدار سیدرضا صالحی‌امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی کامل در خصوص وضعیت ورزش کشور در حوزه‌های قهرمانی، همگانی، فرهنگی، مقوله ورزش بانوان و مسائل مربوط به جوانان در محضر حضرت آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید ارائه کرد.

آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید نیز در سخنانی با تشریح وضعیت کنونی ورزش کشور و موضوعات اختصاصی جوانان، رهنمودهای خود را در زمینه اصلاح برخی امور به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد و راهکارهای توسعه فرهنگ و روحیات اخلاقی، پهلوانی و انسانیت در ورزش را بیان کردند.

در پایان این دیدار صالحی‌امیری بسته‌های فرهنگی شامل کتبی با موضوعات مربوط به ورزش و جوانان را به آیت‌الله جوادی‌آملی تقدیم کرد و بدین ترتیب به سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم پایان داد.

انتهای پیام/78002/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول