اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

راهبرد ورزش و جوانان گیلان تدوین می‌شود

سرپرست ورزش و جوانان گیلان از تشکیل کمیته راهبردی این سازمان در استان خبر داد و گفت: برنامه راهبرد ورزش و جوانان گیلان تا پایان امسال تدوین می‌شود.

راهبرد ورزش و جوانان گیلان تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ملائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران نخستین وظیفه مدیران را تدوین برنامه دانست و اظهار کرد: برنامه‌ها طبق تجربه مدیران و قابلیت‌های استان تدوین می‌شود.

وی از تشکیل کمیته راهبردی ورزش و جوانان گیلان خبر داد و افزود: برنامه راهبردی ورزش و جوانان استان با همکاری دانشگاه تربیت بدنی، آموزش و پرورش و دیگر افرادی که در حوزه ورزش با سازمان ورزش و جوانان همگروه هستند در حال تدوین است.

ملائی با بیان اینکه برنامه راهبردی ورزش و جوانان گیلان تا پایان امسال تدوین می‌شود، تصریح کرد: سند مذکور برنامه پنج ساله گیلان در بخش ورزش و جوانان را ارائه می‌کند.

سرپرست ورزش و جوانان گیلان برنامه راهبرد ورزش و جوانان را نقشه راه متولیان برای اجرا در پنج سال آینده خواند و بیان کرد: گیلان در چشم‌انداز پنج سال آینده به استانی مهد پهلوانان المپیکی، شهروندانی ورزشکار و با نشاط و همچنین جوانانی مومن و با اخلاق ترسیم شده است.

وی بر رسیدن به اهداف مذکور تاکید کرد و گفت: گیلان باید مهد تربیت قهرمانان المپیکی باشد و در تمام رویکردها ظرفیت‌ها را در اندازه المپیک می‌بینیم تا بتوانیم این فضا را در استان فراهم کنیم.

ملائی با بیان اینکه مرکز کنترل کیفی هیئت‌های ورزشی در گیلان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان گیلان پایگاه قهرمانی و آکادمی قهرمانی برای کنترل کیفی ورزشکاران را ندارد و هیچ اطلاع فنی از آمادگی و وضعیت جسمانی و روانی تیم‌ها در دست نیست.

سرپرست ورزش و جوانان گیلان خواستار نظارت فنی بر تیم‌های ورزشی استان شد و اظهار کرد: پایگاه و آکادمی قهرمانی در استان باید ایجاد شود و کادر آموزشی طبق برنامه منظم بر عملکرد ورزشی هیئت‌ها در بخش بانوان و آقایان آموزش ببینند.

*ورزش و جوانان متولی مستقیم برطرف کردن نیاز جوانان نیست

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان گیلان متولی مستقیم برطرف کردن نیازهای جوانان نیست، یادآور شد: سازمان مذکور با مشارکت 23 دستگاه اجرایی خدمات اجتماعی و عمومی را به مردم ارائه می‌کند.

ملائی، استاندار را رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان معرفی کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان ماموریت رصد وضعیت جوانان استان، تعیین اولویت‌های گیلان در حوزه جوانان و تعامل و پیگیری از دستگاه‌ها برای برطرف کردن نیاز جوانان را به عهده دارد.

*اطلاع قبلی از وضعیت گیلان نداشتم

سرپرست ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در بدو ورود به استان اطلاع قبلی از وضعیت گیلان نداشتم، تصریح کرد: مدت 16 سال معاون ورزشی در استان‌های مختلف بودم.

وی بسیاری از موضوع‌ها در استان‌ها را مشترک خواند و بیان کرد: بعضی از موضوع‌ها ویژه هر استانی است و باید به این موضوع‌ها توجه شود.

*رسانه‌ها در بازگشایی فرآیند جدید اجتماعی تلاش کنند

ملائی رسانه را رکن چهارم مردم‌سالاری عنوان کرد و گفت: مطبوعات آزاد طبق مصالح ملی و آزادی اندیشه قلم می‌زنند.

سرپرست ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در بازگشایی فرآیند جدید در اجتماع تلاش کنند.

انتهای پیام/84001/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول