اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت در لنده مطرح شد

گلایه رئیس اداره ورزش و جوانان از عدم حضور مسئولان در جشنواره

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با گلایه از عدم حضور مسئولان شهرستانی در جشنواره فرهنگی ورزشی گفت: اهمیت دادن به ورزش اهمیت به جوانان و سلامت جامعه است.

گلایه رئیس اداره ورزش و جوانان از عدم حضور مسئولان در جشنواره

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عین‌الله دهقان در جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت با اشاره به جایگاه ورزش در مجامع بین‌المللی گفت: ورزش یکی از زیربنایی‌ترین مقدمات سلامت در جامعه است که همه بر اهمیت آن واقف هستند.

وی به حضور چشمگیر جوانان لنده‌ای در مسابقات مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: از دیرباز جوانان لنده‌ای به صورت گسترده در مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی دارای مقام و جایگاه بوده و حرف اول را در استان می‌زدند.

دهقان به فوتبال لنده اشاره کرد و گفت: پیشکسوت فوتبال لنده‌ای برای همه هم‌استانی‌ها شناخته شده‌ هستند.

وی به حضور چشمگیر بانوان در مسابقات مختلف اشاره کرد و افزود: امروزه هم به تبع گذشته حضور جوانان در مسابقات مختلف ورزشی از جمله کونگ‌فو، کاراته، کشتی، هندبال، والیبال، فوتبال و ... پررنگ است.

دهقان به کسب مقام‌ها و عناوین کشوری اشاره کرد و گفت: ما در مسابقات کشوری کونگ‌فو بیش از 12 مقام برتر کشوری داشتیم که این خود نشان از جایگاه ما در ورزش استان دارد.

وی در ادامه به کمبود اعتبارات اشاره کرد و گفت: هیچ‌گونه اعتباری در سال 91 و 92 به اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تخصیص داده نشده است.

دهقان یادآور شد: کمبود اعتبار تاکنون نتوانسته مانع پیشرفت و ترقی ورزش شهرستان شود و هر روز شاهد درخشش جوانان این شهرستان در مسابقات مختلف هستیم.

وی در ادامه از عدم حضور مسئولان در این جشنواره گلایه کرد و گفت: مسئولان باید بیش از گذشته به ورزش اهمیت دهند و با حضور خود در برنامه های ورزشی موجبات دلگرمی جوانان را فراهم سازند.

انتهای پیام/82013/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول