اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برگزار شد

دومین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان در شهرستان چادگان برگزار شد.

گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان در سال 92 در شهرستان چادگان برگزار شد.

این گردهمایی با همت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان و هیئت پزشکی ورزشی  و با حضور محمد جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، غلامرضا مصدقیان معاون توسعه منابع مالی و نیروی انسانی اداره کل، علی بارانی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان، شایسته مسئول کمیته شهرستان‌های اداره کل و حبیب معتمدی فرماندار شهرستان چادگان برگزار شد.

محمدجواهری در این گردهمایی اظهار کرد: از معتمدی که نگاه مثبتی به ورزش استان دارد تشکر می‌کنم و باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به طرح آمایش سرزمین تصریح کرد: ناهماهنگی، سلیقه‌ای عمل کردن، و ناعادلانه بودن سرانه ورزشی موجب شد که طرح آمایش سرزمین را پیاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: اساس‌نامه ورزشی را با رویکرد مدیریت واحد در ورزش تدوین کردیم و قصدمان این بود با این مدیریت واحد نظم خوبی حاکم شود و بتوانیم از همین ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی گفت: از لحاظ مالی امسال سخت‌تر از سال‌های گذشته بود، چراکه اندوخته‌ای که از گذشته در خزانه موجود بوده در سال جاری دیگر به اتمام رسیده بود.

جواهری اضافه کرد: ادارات شهرستان‌ها در 15 ماهی که من بر سرکار آمده‌ام زحمات بسیاری را کشیده‌اند و امیدوارم پیگیر پروژه‌های نیمه تمام تا تکمیل نهایی باشند.

وی با بیان اینکه چوب اعتبارات ورزشی کوچک است افزود: اعتبارات وضعیت مناسبی را در ورزش ندارد اما در عین حال تقاضا نیز برای ورزش زیاد است و هماهنگی بین عرضه و تقاضا در ورزش وجود ندارد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها اضافه کرد: باید توسعه ورزش همگانی، طرح تکریم ارباب رجوع و کار قانونی کردن سرلوحه کارهایتان قرار بگیرد تا بتوانم از شما حمایت کنم.

وی تصریح کرد: اخلاق و قانون‌مداری و توجه ویژه به ورزش بانوان باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/63020/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول