اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خبر داد

افتتاح چند سالن ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سالن‌های هندبال، بوکس و ووشو به ‌مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش در روزهای آینده افتتاح می‌شود و مراسم افتتاح احتمالاً با حضور وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

افتتاح چند سالن ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در کرمانشاه

عباس امانی‌شهرک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به‌ مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش فردا در محل پارک کوهستان یک مراسم ویژه برگزار خواهد شد.

امانی‌شهرک ادامه داد: مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صبح فردا از افرادی که مسیر کوهپیمایی در پارک کوهستان را طی می‌کنند، پذیرایی به ‌عمل می‌آورند و برگه‌های قرعه‌کشی توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه فردا برنامه مفرحی با حضور ورزشکاران، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این برنامه براساس قرعه‌کشی، جوایزی به افراد شرکت‌کننده اهدا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب افراد جامعه به ورزش و حفظ سلامتی و تندرستی اعلام کرد.

وی دیدار مدیران و کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان استان با آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که به ‌مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: سالن‌های هندبال، بوکس و ووشو به ‌مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش در روزهای آینده افتتاح می‌شود و مراسم افتتاح سالن‌های ورزشی مذکور احتمالاً با حضور وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول