اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی وقوع حوادث ناگوار

ویلاهای استخردار بدون حفاظ در دماوند پایان کار نمی‏‌گیرند

منازل مسکونی و ویلاهایی که استخرهای تعبیه شده در آن‌ها حفاظ ندارد، در پی وقوع حوادث ناگوار رخ داده در دماوند، پایان کار دریافت نمی‏‌کنند.

ویلاهای استخردار بدون حفاظ در دماوند پایان کار نمی‏‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، کارشناس برنامه کودکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند پیش از ظهر امروز در گردهمایی آموزش تغذیه کودکان ویژه مربیان مهدها در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، در خصوص موارد مرگ و میر کودکان در اثر سوانح در شهرستان دماوند توضیحاتی ارائه داد.

شهربانو موسوی گفت: یک مورد غرق‏‌شدگی کودکی در استخری شخصی در سال گذشته در دماوند، باعث شد که این مسئله در کارگروه سلامت در فرمانداری دماوند مطرح شود.

وی تصریح کرد: در پی این امر، مقرر شد که از این پس به منازل مسکونی و ویلاهایی که استخرهای تعبیه شده در آنها حفاظ ندارد، پایان کار داده نشود.

برق‏‌گرفتگی توسط برق فشار قوی در دماوند

کارشناس برنامه کودکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند همچنین به یک مورد برق‌‏گرفتگی توسط برق فشار قوی در اردیبهشت ماه سال‌جاری اشاره و بیان کرد: در این خصوص، با پیگیری‏های انجام شده، قرار شد مُهر شماره‌‏های اضطراری روی کارت بهداشت کودک زده شود تا مادران در صورت بروز هرگونه آسیبی، بدانند با کدام شماره تماس بگیرند.

موسوی همچنین به ارائه بروشورهایی در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: شماره‏‌های اضطراری ادارات آب، برق، فاضلاب و ... در این بروشورها به مادران داده می‏‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه مورد خطرآفرین برای کودکان یا بزرگسالان به این ادارات گزارش دهند تا مشکل برطرف شود.

کارشناس برنامه کودکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تأکید کرد: هدف ما پیشگیری از موارد مشابه از طریق آموزش به اولیا و مربیان مهدها است.

انتهای پیام/2568/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول