اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خبر داد

اداره ورزش و جوانان، برگزارکننده اصلی همایش بزرگ پیاده‌روی همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی جمعه به میزبانی و با تلاش و زحمات هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد و سایر دستگاه‌ها به عنوان حامی مالی وارد کار شدند.

اداره ورزش و جوانان، برگزارکننده اصلی همایش بزرگ پیاده‌روی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدعبدی افتخاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی که قرار است فردا برگزار شود از ماه‌ها قبل طراحی و برنامه‌ریزی شده و با هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیما و شبکه سوم سیما، این همایش بزرگ پخش تلویزیونی خواهد شد.

وی افزود: این همایش بزرگ قرار بود در خردادماه برگزار شود که به دلیل همزمانی با انتخابات منتفی شد و از همان تاریخ برای نیمه دوم مهرماه برنامه‌ریزی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: برگزاری این همایش با هفته تکریم و نکوداشت ازدواج، هفته ناجا و در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش همزمانی پیدا کرده است اما همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت خاصی برگزار نمی‌شود و جزو تقویم هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان بوده است.

به گفته وی؛ برای برگزاری آبرومند این همایش دستگاه‌های زیادی مشارکت داشته‌اند و بخشی از جوایز را تقبل کردند اما باز هم تأکید داریم که این همایش پیاده‌روی سالیانه است و متولی و مناسبت خاصی ندارد.

افتخاری با تشکر از همه کسانی که برای مشارکت و تشویق مردم به ورزش همگانی کنار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفتند خاطرنشان کرد: برای برگزاری یک برنامه بزرگ ورزشی تنها متولی ورزش توان انجام کار را ندارد حال که این برنامه همایش در این ابعاد با حضور چندصد هزار نفری انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: با مشارکت بخش خصوصی و عنایت و توجهی که برخی از مسئولان ادارات دولتی داشتند جوایز خوبی برای این همایش در نظر گرفته شده و پیگیری شخص استاندار در این برنامه قوت قلبی برای برگزارکنندگان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه این برنامه فردا به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد یادآور شد: استفاده از تربیون رسانه ملی و شبکه پرمخاطب سوم سیما بستری را برای معرفی بهتر و بیشتر ظرفیت‌های ورزشی و گردشگری همدان را به وجود می‌آورد.

وی گفت: با استقبالی که شهروندان همدانی از این همایش در مرحله نام‌نویسی داشتند رکورد از نظر تعداد شرکت‌کننده را در ایران به نام همدان ثبت خواهد شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همدان فردا جمعه 19 مهر ماه از ساعت 7 صبح از پارک مردم آغاز خواهد شد و مراسم اهدا جوایز و پایانی در محل استخر عباس‌آباد همدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول