اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور

نخستین شکست فصل کشاورز قزوین مقابل پرسپولیس رقم خورد

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال کشاورز قزوین با شکست مقابل پرسپولیس بهزیستی نخستین شکست فصل خود را کسب کرد.

نخستین شکست فصل کشاورز قزوین مقابل پرسپولیس رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته دوم از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال کشاورز قزوین که به تهران سفر کرده بود، مقابل تیم پرسپولیس بهزیستی تن به شکست پنج بر دو داد تا نخستین شکست فصل خود را به دست آورد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که بازیکنان تیم فوتسال کشاورز قزوین در هفته نخست این مسابقات هم در سالن شهید بابایی قزوین و در حضور تماشاگران خودی مقابل تیم کاشی نیلو اصفهان کاری از پیش نبردند و مقابل این تیم اصفهانی به نتیجه تساوی سه بر سه رضایت دادند.

بدون شک تیم فوتسال کشاورز قزوین با کسب یک تساوی و یک شکست در همین ابتدای فصل پنج امتیاز ارزشمند را از دست داد و بازیکنان و مسئولان این تیم به خوبی می‌دانند که امتیازهای از دست رفته در واپسین روزهای این مسابقات بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

اتفاقی که در دو فصل قبلی گریبانگیر این تیم شد و فوتسالیست‌های شایسته قزوینی با وجود درخشش خوب خود در آخرین مسابقه با نتیجه یک بر صفر مقابل شهرداری تبریز تن به شکست دادند تا از حضور در پلی‌آف باز بمانند.

البته دبیر هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به طور حتم تیم فوتسال کشاورز قزوین رفته رفته بهتر در مسابقات این فصل ظاهر می‌شود و با هماهنگی که میان بازیکنان این تیم در بازی‌های آینده به وجود می‌آید، این تیم می‌تواند امتیازهای از دست رفته خود را مقابل رقیبان جبران کند.

اکبر سکاکی بیان کرد: فوتسالیست‌های قزوینی در این فصل از مسابقات بالاخره صاحب اسپانسر و حامی مالی شدند و به طور حتم پیدا شدن حمایت‌کننده مالی ضمن اینکه نگرانی‌ها و استرس‌ها را کاهش می‌دهد، می‌تواند اثرات مثبت روحی و روانی بالایی را به بازیکنان این تیم تزریق کند.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال کشاورز قزوین در فصل‌های گذشته با نام تیم هیئت فوتبال استان قزوین در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شرکت می‌کرد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته هم تلاش شد تا یک حامی مالی هزینه‌های این تیم را در این رقابت‌ها تقبل کند که البته چنین کاری میسر نشد و هیئت فوتبال قزوین به نوعی مجبور شد در این مسابقات با وجود مشکلات بالایی که داشت، اقدام به تیم‌داری کند.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین بیان کرد: تیم فوتسال کشاورز قزوین مطابق سال‌های گذشته با قرعه سختی روبرو شده است و برای صعود به مسابقات لیگ برتر کار سخت و دشواری دارد.

سکاکی یادآور شد: رویارویی مقابل تیم‌های برق شیراز، ایران جهان مشهد، پرسپولیس تهران، مقاومت کرمان، ایساتیس یزد، فیاض بخش مشهد، کاشی نیلو اصفهان و دایتی شیراز کار چندان راحتی نیست و یقیناً همه این تیم‌ها برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از انگیزه بالایی برخوردار هستند و همین امر کار را برای بازیکنان فوتسال استان سخت‌تر می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم هر گروه در مرحله پلی‌آف در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم‌های برنده به طور مستقیم جواز حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند.

انتهای پیام/77004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول