اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کارکنان زندان‌های کشور

فارس نایب قهرمان فوتسال دسته اول شد

سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور با قهرمانی استان کرمان و نایب قهرمانی فارس در دسته یک و قهرمانی مازندران در دسته دوم و یزد در دسته سوم به پایان رسید.

فارس نایب قهرمان فوتسال دسته اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان فارس، سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور با حضور 32 تیم در سه دسته مجزا در هفت روز به میزبانی استان مازندران در سالن ورزشی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساری و سالن دبیرستان تخصصی تربیت‌بدنی داراب برگزار شد.

این دوره از مسابقات در دسته سوم با شرکت استان‌های یزد، اردبیل، ایلام، سمنان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و ستاد سازمان برگزار شد و پس از 16 بازی در سه روز تیم کارکنان زندان‌های استان یزد به مقام اول و تیم‌های اردبیل و ایلام به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

بهترین گل‌زن این دسته از بازی‌ها مهدی زارع با شش گل از استان یزد شناخته شد.

سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور در دسته دوم با حضور 12 تیم از استان‌های مازندران، کردستان، البرز، قم، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان شمالی، قزوین، زنجان و سیستان و بلوچستان برگزار شد. 

در دسته دوم مسابقات 20 بازی به مدت سه روز در سالن علوم پزشکی شهرستان ساری برگزار شد و در پایان استان مازندران به مقام قهرمانی و استان کردستان به مقام نایب قهرمانی و استان البرز به مقام سوم رسید.

همچنین علی آزرده از تیم مازندران با به ثمر رساندن پنج گل عنوان بهترین گل‌زن این دسته از بازی‌ها را به دست آورد.

در ادامه سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور در دسته اول با حضور 12 تیم از استان‌های تهران، گلستان، همدان، خوزستان، هرمزگان، فارس، کرمان، خراسان رضوی، لرستان، اصفهان، گیلان و مرکزی برگزار شد که استان کرمان شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات با ارائه بازی‌های هدفمند و زیبا موفق شد مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و استان‌های فارس و خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

ناصر کدخدایی از استان کرمان با به ثمر رساندن شش گل بهترین گل‌زن مسابقات شناخته شد و ناصر صریحی از استان خوزستان به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی و از وی تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول