اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان بازیکن آزاد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال به ماهان تندیس پیوست

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در تلاش برای حضور پرقدرت در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازیکن سابق تیم ملی فوتسال را به خدمت گرفت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال به ماهان تندیس پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در تلاش برای تقویت تیم فوتسال ماهان تندیس قم یکی از 14 تیم حاضر در فصل جاری مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نماینده فوتسال قم یک بازیکن جدید لیگ برتری که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال را نیز دارد، جذب کرد.

در حالی که پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در آستان هفته هفتم خود قرار دارد، تمام تلاش کادر فنی و مسئولان این تیم حضور موفق در دیدارهای آتی لیگ امسال است تا ماهان تندیس قم بعد از 14 دوره حضور در لیگ برتر در پانزدهمین حضور خود در لیگ برتر فوتسال قهرمان شود.

در بین تیم‌های حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که تعداد آن‌ها 14 تیم است، در نهایت یک تیم جواز صعود به فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را کسب خواهد کرد و مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم نیز در راستای دستیابی به این مهم با جدیت از این تیم حمایت می‌کنند.

رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از نهم آبان ماه با انجام دیدارهای هفته هفتم پیگیری می‌شود و برای همین منظور تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ماهان تندیس قم به صورت منظم و با برنامه تا پیش از سفر به اردوی بابلسر همه روزه در سالن دو هزار ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

بعد از اینکه چهره‌هایی همچون علی اصغر حسن زاده، مهدی حسن زاده، میثم ایلانلو و چند بازیکن دیگر فصل قبل از تیم ماهان تندیس قم جدا شدند، برای تقویت ماهان تندیس در ادامه بازی‌های لیگ برتر به خصوص در پست «عقب گیر» مربیان این تیم محمد وزیرزاده بازیکن سابق تیم فوتسال لیگ برتری هلال احمر آذربایجان شرقی و تیم ملی فوتسال را مورد توجه و نظر خود قرار داده و در صدد جذب وی برآمدند در حالی که این بازیکن در پست عقب گیر تخصص بازی کردن دارد و یک بازیکن مفید برای تیم فوتسال ماهان تندیس قم محسوب می‌شود.

بر اساس برنامه جدید کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدارهای هفته هفتم از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه نهم آبان ماه آغاز شده و دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس و شهرداری تبریز به میزبانی نماینده قم از ساعت 16 این روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول