اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم فوتسال کشاورز قزوین پذیرای نماینده اصفهان خواهد بود

تیم فوتسال کشاورز قزوین در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، پذیرای تیم کاشی نیلو اصفهان خواهد بود.

تیم فوتسال کشاورز قزوین پذیرای نماینده اصفهان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی از امروز با برگزاری هشت دیدار برگزار می‌شود که تیم کشاورز قزوین در نخستین دیدار خود در این مسابقات از ساعت 16 فردا در سالن شهید بابایی قزوین پذیرای تیم کاشی نیلو اصفهان خواهد بود.

تیم کشاورز قزوین که فصل قبل با نام تیم هیئت فوتبال قزوین در رقابت‌های لیگ دسته اول حاضر شده بود، هفته گذشته بالاخره پس از چند سال موفق به جذب حامی مالی شد و در این فصل با نام تیم کشاورز قزوین در این مسابقات به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.

این تیم در دو فصل قبلی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور همواره بازی‌های خوب و درخشانی را از خود مقابل رقیبان به نمایش گذاشته است و با وجود مشکلات مالی فراوان تا آخرین لحظات پا به پای دیگر رقیبان جنگیده و شاید بدشانسی مهم‌ترین عاملی بوده که تا به حال اجازه نداده است این تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشته باشد.

تیم کشاورز قزوین در دو فصل قبلی این مسابقات و در آخرین بازی مرحله گروهی درحالی که تنها با یک تساوی مقابل شهرداری تبریز می‌توانست به عنوان تیم دوم جواز حضور در مسابقات پلی‌آف را به دست آورد، متأسفانه در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر مشتاق قزوینی حاضر در سالن شهید بابایی با وجود به دست آوردن موقعیت‌های زیاد با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد تا وداعی تلخ با این مسابقات داشته باشد.

اما فصل گذشته اوضاع برای این تیم کمی تغییر کرد و از همان ابتدا مشکلات مالی گریبانگیر این تیم شد، به طوری‌ که بازیکنان تیم کشاورز در بعضی از مسابقات به گفته بازیکنان و سرمربی این تیم حتی گرمگن ورزشی برای گرم کردن بدن خود قبل از آغاز مسابقات نداشتند، اما با تمامی این مشکلات بازیکنان این تیم در مصاف با رقیبان قدرتمند خود خوب جنگیدند و در نهایت با کسب عنوان دومی گروه خود به دیدار پلی‌آف صعود کردند.

دیدار پلی‌آف مقابل تیم گیتی‌پسند نوین اصفهان برگزار شد، تیمی که به لحاظ امکانات و هزینه قابل قیاس با تیم کشاورز قزوین نبود؛ در نهایت در دو بازی رفت و برگشت فوتسالیست‌های استان قزوین با نتیجه 7 بر 4 مغلوب این تیم شدند تا در عین شایستگی باز هم نتوانند مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به دست آورند.

به طور حتم تیم فوتسال کشاورز قزوین در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور همچون سال گذشته باید با رقیبان سرسختی همچون فیروزصفه اصفهان، پرسپولیس تهران، برق شیراز و ایساتیس یزد رقابت کند، دیدارهایی که برای این تیم راحت نخواهد بود و بازیکنان این تیم باید از همین دیدار امروز مقابل نماینده اصفهان گام نخست را مقتدرانه بردارند تا برای دیگر رقیبان قدرتمند خود خط و نشان بکشند.

تیم فوتسال کشاورز قزوین با توجه به حضور تیم‌های مدعی حاضر در گروه نخست مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باید با هدف‌گذاری بهتری پا به میدان مسابقات بگذارد و به طور یقین اگر بازیکنان این تیم دغدغه مالی نداشته باشند، بدون استرس و با آرامش بهتری به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

گفتنی است؛ مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم هر گروه در مرحله پلی‌آف در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تیم‌های برنده به طور مستقیم جواز حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند.

انتهای پیام/77004/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول