اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب دومین پیروزی متوالی رقم خورد

حضور نادی العربی در 4 جام معتبر فوتسال قطر با هدایت مربی قمی

تیم فوتسال نادی العربی قطر با هدایت مربی قمی در چهار جام معتبر باشگاهی فوتسال کشور قطر برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند.

حضور نادی العربی در 4 جام معتبر فوتسال قطر با هدایت مربی قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا کردی از جمله مربیان مطرح حال حاضر فوتسال کشورمان است که چهره شاخص مربیان فوتسال قم نیز به شمار می‌رود که مربیگری خود در رشته فوتسال را از تیم دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1383 در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آغاز کرد.

این مربی به غیر از هدایت تیم‌های فوتسال دانشگاه علوم پزشکی قم و آلومینیوم سازی اراک در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، سابقه سرمربیگری در تیم‌های فوتسال ارم کیش قم، کیش ایر قم، ماهان تندیس قم، فیروز صفه اصفهان و پرسپولیس تهران در لیگ برتر کشور را نیز در کارنامه دارد.

رضا کردی که اکنون مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به شمار می‌رود و مسئولیت تدریس در کلاس‌های سطح یک فوتسال را انجام می‌دهد، بعد از سه هفته هدایت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با جلب رضایت مدیران این باشگاه و توافق با باشگاه نادی العربی قطر راهی این تیم شد.

البته رضا کردی پیش از این نیز سابقه سرمربیگری در تیم‌های حوزه خلیج فارس را داشت و سرمربی تیم فوتسال امید قطر نیز بوده است، به همین خاطر قطری‌ها شناخت کافی از این مربی دارند و بعد از فسخ قراردادش با تیم ماهان تندیس قم، هدایت تیم نادی العربی قطر و همچنین مدیریت تیم‌های فوتسال پایه این باشگاه را به وی سپرده‌اند.

رضا کردی با تیم نادی العربی در لیگ ستارگان فوتسال قطر کار خود را آغاز کرده است در حالی که این لیگ با حضور 12 تیم مدعی برگزار می‌شود و کردی تلاش می‌کند، در این دوره حضور خود در کشور قطر کارنامه موفقی در این تیم بر جای بگذارد.

به غیر از جام ستارگان فوتسال قطر، تیم این مربی قمی باید در چهار جام دیگر با عناوین کاپ امیر قطر، لیگ قطر، جام حذفی و سوپر کاپ در این کشور به میدان برود در حالی که این مربی تا کنون با تیمش در جام امیر قطر به دو پیروزی در دو بازی اول دست یافته است.

این مربی نامدار قمی این روزها تلاش می‌کند، علی اصغر احمدی بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم را نیز به جمع بازیکنان تیمش در لیگ قطر اضافه کند بازیکنی که در حال حاضر با پیراهن شماره هشت نماینده قم در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال حضور دارد.

انتهای پیام/2258/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول