اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون مشکل مصدومیت

فوتسالیست‌های قمی برابر آرژانتین به میدان می‌روند

فوتسالیست‌های قمی با رفع مصدومیت خود در نخستین مسابقه تیم ملی کشورمان در مقابل تیم ملی فوتسال آرژانتین به میدان خواهند رفت.

فوتسالیست‌های قمی برابر آرژانتین به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی فوتسال کشورمان که از یک هفته قبل برای حضور در مسابقات فوتسال بین‌المللی جام گرندپریکس به کشور برزیل سفر کرده است، به منظور کسب موفقیت در این رقابت‌ها چند بازی دوستانه و تمرینات مستمر را در دستور کار قرار داده است.

در سفر به کشور مطرح فوتسال دنیا یعنی برزیل 2 فوتسالیست قمی نیز در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور دارند و با انگیزه بالایی که برای نشان دادن توانمندی و نبوغ خود دارند از مهره‌های مورد نظر خسوس کاندلاس اسپانیایی برای درخشش در این بازی‌ها به شمار می‌روند.

علیرضا وفایی و علی‌اصغر حسن‌زاده، 2ملی‌پوش فوتسال قم برای حضور در تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی کوچک به شمار می‌روند و سرمربی اسپانیایی تیم ملی بسیار امیدوار است که با درخشش این 2 بازیکن در کنار دیگر ملی‌پوشان در این دوره از رقابت‌ها به موفقیت دست یابد.

نکته قابل توجه در خصوص این 2 بازیکن در روزهای اخیر مربوط به مصدومیت وفایی و حسن‌زاده بوده است اما آخرین خبرها از وضعیت ملی‌پوشان فوتسالیست قمی در سفر برزیل حکایت از آمادگی آن‌ها برای رویارویی ایران با آرژانتین در روز نخست بازی‌ها دارد.

حتی در خبرها گفته می‌شد شاید علی‌اصغر حسن‌زاده به دلیل مصدومیت و آسیب‌دیدگی نتواند تیم ملی فوتسال کشورمان را در سفر به برزیل همراهی کند و مجبور شود به قم سفر کرده و به موضوع مصدومیت خود رسیدگی کند اما این اتفاق رخ نداد و حسن‌زاده به برزیل رفت.

علیرضا وفایی نیز که از آمادگی خوبی برخوردار بود در کنار حسن‌زاده در بازی دوستانه روز گذشته تیم ملی فوتسال کشورمان در مقابل تیم ملی فوتسال گواتمالا به میدان رفت ولی با مشکل آسیب‌دیدگی جزیی مواجه شد تا مورد درمان ویژه قرار گیرد.

با این حال بعد از بازی با گواتمالا که با پیروزی هفت بر صفر تیم ملی فوتسال کشورمان همراه بود، وفایی و حسن‌زاده در آمادگی قرار دارند و کادر فنی تیم ملی نیز اعلام کرده‌اند که این 2 بازیکن می‌توانند در نخستین بازی ایران برابر آرژانتین به میدان بروند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی در دیداری دوستانه مقابل گواتمالا به میدان رفت که توانست در پایان با نتیجه هفت بر صفر به برتری دست یابد و با روحیه‌ای مضاعف در دیدار حساس روز نخست بازی‌های جام جهانی کوچک به مصاف تیم ملی آرژانتین برود.

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال بامداد چهارشنبه اول آبان‌ماه از ساعت 4:15 به وقت تهران به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول