اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به سبب تحقق نیافتن وعده‌های مالی

سرمربی فوتسال راه ساری درخواست استعفا کرد /خطر سقوط احساس می‌شود

تحقق نیافتن وعده‌های مالی از سوی مدیریت باشگاه فوتسال راه ساری، موجب درخواست استعفای سعید بسطامی سرمربی این تیم شد.

سرمربی فوتسال راه ساری درخواست استعفا کرد /خطر سقوط  احساس می‌شود

سرمربی تیم فوتسال راه ساری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با تایید این خبر اظهار داشت: در شش بازی انجام شده در لیگ به هیچ عنوان نتایج خوبی کسب نشد و انتظارات تماشاگران برآورده نشد.

سعید بسطامی افزود: نتایج ضعیف تیم در فصل جاری به دلیل عدم جایگزینی بازیکنان جدا شده از تیم و کمبود نفرات بوده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای فصل حضور در تیم راه ساری با مدیرعامل این باشگاه مذاکرات خوبی داشتیم که با توجه به شرایط و امکانات موجود هدایت این تیم را بر عهده گرفتم.

بسطامی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه گفت: یکی از شروط پذیرش تیم گرفتن مهره‌های مدنظرم در ترکیب تیم برای رقابت‌های لیگ برتر بود، اما تاکنون با گذشت شش هفته از لیگ و کسب نتایج بسیار ضعیف و دور از انتظار مدیریت باشگاه هنوز هیچ اقدامی صورت نداده است. 

وی با اشاره به ماندن یا استعفایش از تیم راه ساری افزود: پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ تاکنون تیم تمرین نکرده است زیرا ماندن و یا استعفایم در تیم بستگی به جای آوردن تعهدات از سوی مدیریت باشگاه در قبال گرفتن بازیکن دارد. 

سرمربی راه ساری خاطرنشان کرد: اگر شرایط در آینده مهیا نباشد به طور حتم روی حرف‌هایم پایبند بوده و شاید با رفتن من شرایط تیم در ادامه لیگ بهتر شود و  تیم به نتایج بهتری برسد. 

به گزارش فارس، تیم راه ساری از شش بازی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنج شکست و تنها یک تساوی کسب کرد و با یک امتیاز در بین 14 تیم در رده سیزدهم جای دارد و خطر سقوط را احساس می‌کند. 

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول