اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال کیان‌پلاست سپاهان:

مشکلات مالی فوتسال کاشان تبدیل به یک داستان نخ‌نما شده است

سرپرست تیم فوتسال کیان‌پلاست سپاهان کاشان گفت: مشکلات مالی فوتسال کاشان تبدیل به یک داستان نخ‌نما شده است.

مشکلات مالی فوتسال کاشان تبدیل به یک داستان نخ‌نما شده است

سیدمحمد بنی‌هاشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در کمتر از یک هفته مانده به شروع مسابقات لیگ فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور، شرایط حضور نماینده کاشان در این مسابقات فراهم شد.

وی تصریح کرد: پس از اصرار دوستان و مسئولان تیم پس از یک سال جدایی از فوتسال کشوری به طور مجدد این مسئولیت را در این شرایط حساس و سخت پذیرفتم تا بیش از این ورزش فوتسال متضرر نشود.

سرپرست تیم فوتسال کیان‌پلاست سپاهان کاشان افزود: با رابطه و مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال صورت گرفت زمان ثبت قراردادهای تیم کاشان تمدید شد و در کمتر از چهار روز مانده به شروع لیگ با مربی فصل گذشته خود سعید محمودی، سه بازیکن غیربومی و 11 بازیکن بومی توافق صورت گرفت و پس از همکاری هیئت فوتبال کاشان و اصفهان در ثبت قراردادها مدارک لازم به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.

بنی‌هاشم خاطرنشان کرد: مشکلات مالی فوتسال کاشان تبدیل به یک داستان نخ‌نما شده است و اهالی ورزش و حتی همشهریان غیرورزشی نیز به آن عادت کرده‌اند و در این فصل نیز همچنان مشکلات مالی پا برجا مانده است.

وی افزود: تفاوت حضور تیم کاشان در این فصل نسبت به سال‌های گذشته وعده‌های مسئولان شهر به ویژه اعضای شورای شهر و مهندس جمالی به عنوان نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی کاشان است که مسئولان تیم فوتسال کاشان را مصمم به حضور مجدد در مسابقات کشوری کرده است.

سرپرست تنها تیم فوتسال کاشان در مسابقات کشوری، بیان داشت: چنانچه مسئولان به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند بی‌شک نماینده کاشان در دومین حضور خود در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور می‌تواند جواز صعود به لیگ برتر کشور را کسب کند.

بنی‌هاشم تأکید کرد: در صورت عدم تحقق این وعده‌ها، اتفاقاتی که در سال‌های اخیر به مانند انحلال تیم‌های بسکتبال توزین‌الکتریک و فرش چلسی و نیز تیم‌های فوتسال افزون‌پلاست، کیان‌سیلک و فرش پرشین برای ورزش کاشان رخ داده است برای این تیم نیز قابل تصور است.

تیم فوتسال کاشان در گروه یک مسابقات با تیم‌های فردوسی مشهد، نیک‌اندیش اصفهان، پنت هاوس مشهد، زاگرس خوزستان، لبنیات ارژن فارس، شهرداری نکا و مقاومت البرز هم‌گروه است.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول