اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل پاراگوئه در دیدار رده‌بندی

فوتسالیست‌های قمی به برنز جام جهانی کوچک دست یافتند

فوتسالیست‌های قمی همراه با تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت‌های جام جهانی کوچک شدند.

فوتسالیست‌های قمی به برنز جام جهانی کوچک دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتسالیست‌های قمی عضو تیم ملی فوتسال کشورمان علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی هستند که در رقابت‌های فوتسال قهرمانی بین‌المللی جام گرند پریکس در کشور برزیل با تیم ملی به مقام سوم و نشان برنز دست یافتند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوب و خیره‌کننده‌ای داشت و در دیدار رده‌بندی با برتری مقابل تیم ملی پاراگوئه یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها، مقام سوم رقابت‌های بین‌المللی جام گرند پریکس یعنی جام جهانی کوچک را به خود اختصاص داد.

‌این در حالی است که رقابت‌های بین‌المللی جام گرند پریکس به جام جهانی کوچک معروف است چون در آن تیم‌های مطرح فوتسال دنیا حضور می‌یابند و مسابقات این دوره بامداد امروز با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال به کار خود پایان داد و تیم ملی فوتسال کشورمان برابر پاراگوئه به میدان رفت و موفق شد حریف مطرح خود را با نتیجه سنگین 6 بر 2 شکست داده و سوم شود.

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان که مرحله گروهی را با کسب یک پیروزی قاطع برابر تیم ملی ژاپن، تساوی با آرژانتین و باخت به میزبان رقابت‌ها یعنی برزیل به پایان رسانده بودند، با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آرژانتین بعد از برزیل به عنوان تیم دوم گروه خود راهی نیمه نهایی شدند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در نیمه نهایی برابر تیم ملی فوتسال روسیه یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها به میدان رفت و در حالی که بارها شانس کسب پیروزی در این دیدار را داشت، سرانجام در میان ناباوری چهار بر 2 باخت و بدین ترتیب از صعود به مسابقه فینال بازماند.

فوتسالیست‌های پرتوان کشورمان که پرافتخارترین تیم فوتسال قاره کهن محسوب می‌شوند در این مسابقات با راهیابی به دیدار رده‌بندی و در پی کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات برابر پاراگوئه با نتیجه جالب توجه 6 بر 2 به پیروزی رسیده و بدین ترتیب عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در رقابت‌های فوتسال قهرمانی بین‌المللی جام گرند پریکس هشت تیم در قالب 2 گروه حضور داشتند که تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های برزیل، آرژانتین و ژاپن هم‌‌گروه بود و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و بعد از شکست برابر روسیه و برتری مقابل پاراگوئه سوم شد ضمن این‌که برزیل در دیدار نهایی در ضربات پنالتی از سد روسیه گذشت و جام قهرمانی را در خانه خود حفظ کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول