اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

تسریع روند اجرایی بیمارستان 100 تختخوابی فردوس

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: روند اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی فردوس تسریع می‎یابد.

تسریع روند اجرایی بیمارستان 100 تختخوابی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مسعود مالکی ساعتی پیش در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره راه و شهرسازی فردوس اظهار کرد: از مجموع 16 هزار و 100 کیلومتر راه در خراسان جنوبی، 612 کیلومتر راه در شهرستان فردوس وجود دارد.

وی افزود: شهرستان فردوس با 200 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 400 کیلومتر راه روستایی، تنها شهرستان خراسان جنوبی است که همه روستاهای بالای 20 خانوار آن از نعمت راه روستایی برخوردار هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به پیشرفت 75 درصدی پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی فردوس اشاره و تصریح کرد: روند اجرایی بیمارستان فردوس به دلیل کمبود منابع مالی به کندی انجام می‎شد که در حال حاضر با پیگیری‎های صورت گرفته این روند تسریع می‎یابد.

مالکی همچنین از ثبت‎نام دو هزار و 400 نفر متقاضی مسکن مهر در فردوس خبر داد و یادآور شد: از این تعداد یک‎هزار و 100 واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و مابقی نیز در حال ساخت است.

وی گفت: بیش از 24 هکتار زمین به ساخت مسکن مهر در فردوس اختصاص یافته و در حال حاضر تعداد 500 متقاضی نیز در نوبت دریافت زمین هستند که در دولت جدید برای واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات به متقاضیان، شیوه‌نامه‎ای جدید ابلاغ می‎شود.

اجرای 90 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی در فردوس

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس نیز از اجرای 90 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: بهسازی و آسفالت راه روستایی فتح‎آباد، ترشیزوک، کجه، چاهنو، بیدسکان، مهوید، زیرجان، انارستانک، بکری، لجنو، ظهر، امرودکان، خرو، طاهرآباد و باداموک از جمله این راه‎ها است.

علی اکبر پیشاوری، احداث باند دوم فردوس، دیهوک به طول 63 کیلومتر و اعتبار 21 میلیارد تومان، روکش آسفالت محور فردوس، بجستان به طول 23 کیلومتر و اعتبار 23 میلیارد تومان، تعریض و بهسازی 16 کیلومتر از محور فردوس، سرایان با اعتبار 850 میلیون تومان و نیز احداث باند امداد و نجات با اعتبار 3.5 میلیارد تومان را از جمله فعالیت‎های انجام شده در دوران خدمت خود اعلام کرد.

وی نصب 120 عدد انواع چراغ چشمک‎زن، نصب چهار هزار و 590 تابلوی مسیرنما و جهت‎نما، نصب سه هزار و 300 تابلو مثلثی و دایره، نصب 520 شاخه گادریل و اضافه‎شدن یک دستگاه کامیون ولو ده‎چرخ، یک دستگاه تریلی، یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه گریدر و جرثقیل چهار تن به مجموع تجهیزات اداره را از دیگر فعالیت‎های انجام شده در طول خدمت هفت ساله خود عنوان کرد.

محمدرضا رجبی‏مقدم، فرماندار فردوس نیز خواستار تسریع در پروژه‎های کمربندی فردوس، اسلامیه، بیمارستان یکصدتختخوابی و باند دوم فردوس، دیهوک و فردوس، بجستان شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات علی‎اکبر پیشاوری تقدیر و علی‎رضا ضیایی به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی فردوس معرفی شد.

انتهای پیام/69007/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول