اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

اختصاص 3 میلیارد ریال به راه و شهرسازی سوادکوه

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: در سال گذشته از مجموع اعتبارات تصویب شده 3 میلیارد ریال به راه و شهرسازی سوادکوه اختصاص یافت.

اختصاص 3 میلیارد ریال به راه و شهرسازی سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، لطف‌الله عباسی عصر امروز در بازدید از راه روستایی سوادکوه به اهمیت راه در توسعه اشاره کرد و گفت: نیاز ما به راه نیازی دائمی و همیشگی است.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه دولت با وظیفه حاکمیتی خود در راه هزینه می‌‌کند و در برابر هزینه، دریافتی ندارد، افزود: در دو سال اخیر با کاهش اعتبارات عمرانی شاهد نشان داده شدن مشکلات مربوط به راه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 250 کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران آسفالت شد، به سهم 20 درصدی سوادکوه از آن اشاره و خاطرنشان کرد: 45 کیلومتر از راه روستایی سوادکوه در سال گذشته آسفالت شد.

عباسی به اعتبار 21 میلیارد ریالی اداره راه و شهرسازی سوادکوه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از مجموع اعتبارات تصویب شده مبلغ 3 میلیارد ریال به راه و شهرسازی سوادکوه اختصاص یافت.

معاون راه روستایی راه و شهرسازی مازندران از استفاده این اداره کل از کمک‌های غیر نقدی وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد برنامه‌ها خبر داد و افزود: شرکت‌هایی که از راه روستایی استفاده می‌کنند باید در نگهداری و ترمیم راه روستایی مشارکت کنند.

انتها ی پیام/86015/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول