اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

پیش‌بینی راه و شهرسازی قزوین برای امدادرسانی به مسافران زمستانی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از پیش‌بینی برنامه‌های لازم برای امدادرسانی به مسافران و ارتقای ایمنی جاده‌ها در فصل سرما خبر داد.

پیش‌بینی راه و شهرسازی قزوین برای امدادرسانی به مسافران زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین، محمدنادر محمدزاده در مراسم تجلیل از راهداران کاهش چشمگیر سوانح رانندگی طی 6 سال اخیر را نشان دهنده همدلی و تلاش بی‌وقفه راهداران و پلیس راه و دیگر نیروهای امداد جاده‌ای دانست.

وی افزود: تعداد تلفات سوانح رانندگی در جاده‌های استان قزوین طی 6 سال گذشته به نصف کاهش یافته است که با توجه به افزایش خودروها و میل به سفر در کشور این امر بیانگر موفقیت‌های استان قزوین در این زمینه و همدلی و همکاری دستگاه‌های مربوط به امر ترافیک استان بوده است.

محمدزاده با اشاره به نزدیکی فصل زمستان از پیش‌بینی برنامه‌های لازم برای امدادرسانی به مسافران و ارتقای ایمنی جاده‌ها در صورت لزوم خبر داد.

نادر محمدزاده در این مراسم به دلیل نقش موثر همکاران در ارتقای سطح ایمنی راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان و همچنین تعامل و همکاری با ناجا در برقراری امنیت پایدار ترافیکی و انتظامی استان تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از نیروهای پلیس راه و کارکنان برگزیده اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، آتش نشانی، هلال احمر، راهوران محله، رانندگان برتر حمل و نقل جاده‌ای همچنین موتورسیکلت سواران قانونمند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2667/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول