اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود خبر داد

بررسی مشکلات جاده گهرباران با حضور وزیر راه و شهرسازی

نماینده مردم ساری و میاندرود از برگزاری جلسه با وزیر راه و شهر سازی درباره خطرات جاده گهرباران در هفته آینده خبر داد.

بررسی مشکلات جاده گهرباران با حضور وزیر راه و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، عصر امروز در مراسمی نخستین دفتر ارتباطات مردمی سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در شهرستان میاندرود گشایش یافت.

در این مراسم که فرماندار میاندرود و مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند دفتر ارتباطات مردمی این عضو خانه ملت در شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود رسما کار خود را آغاز کرد.

فرماندار میاندرود در این مراسم در سخنانی با اشاره به کاستی‌های شهرستان میاندرود خواستار پیگیری این موانع توسط شجاعی در سطح ملی شد.

ذات‌الله زارعی مشکلات محور گهرباران، ساخت میدان آزادگان در سه راه اسلام‌آباد، نبود بیمارستان همچنین کمبود فضای اداری را از مهمترین نیازهای این شهرستان دانست.

سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس در این مراسم با اشاره به شرایط اقتصادی دولت و اذعان به وجود مشکلات و کاستی‌ها در میاندرود از پیگیری موانع توسعه زیرساختی شهرستان میاندرود در سطح ملی خبر داد.

وی با اشاره به مخاطرات جاده گهرباران گفت: دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای با وزیر راه و شهر سازی در مورد محور گهرباران خواهیم داشت و در آن نشست مشکلات این جاده مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت.

سید رمضان شجاعی همچنین از زارعی فرماندار میاندرود نیز برای شرکت در این جلسه در تهران دعوت کرد.

در این مراسم، مسئولان شورای شهر سورک مرکز شهرستان از آمادگی خود برای کمک به احداث بیمارستان در شهرستان خبر دادند و در پایان این نشست نیز حاج نقی احمدزاده از فرهنگیان منطقه به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی شجاعی در شهرستان میاندرود معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس محور گهرباران در شهرستان میاندرود از جاده های پرتردد و پرجمعیت مازندران و کشور است که در عین حال از قدیم الایام در زمره جاده های درجه دو ثبت شده است و رفع این مانع نخستین گام در سامان بخشی به جاده فوق است.

انتهای پیام/86021/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول