اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

راه و شهرسازی تعهدات خود را در کوی مهر آراء انجام داده است

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: راه و شهرسازی تعهدات خود را در کوی مهر آراء انجام داده است.

راه و شهرسازی تعهدات خود را در کوی مهر آراء انجام داده است

محسن محرمی‌یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مدیریت مسکن و ساختمان در اداره کل راه و شهرسازی به عنوان متولی ساخت و ساز مسکن مهر در شهر زنجان تعهداتی دارد که آن‌ها را انجام داده است.

وی به تعهدات زیربنایی و روبنایی شهرک‌های مسکونی در زنجان اشاره کرد و افزود: همه شهرک‌های مسکونی اعم از مسکن مهر یا دیگر شهرک‌ها اقدامات آماده‌سازی طبق قانون دارند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه آماده‌سازی دارای تعریف خاص خود است، یادآور شد: آماده‌سازی در شهرک‌های مسکونی تا مرحله مرتبط با تعاونی و یا متولی آن خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در کوی مهر آراء، خاطرنشان کرد: در این شهرک اقدامات زیربنایی که مورد تعهد بوده به طور کامل انجام شده است.

محرمی‌یگانه در پاسخ به وضعیت روبنایی این شهرک مسکونی در غرب زنجان، اظهار داشت: خدمات روبنایی این شهرک جزو وظایف دستگاه‌های مرتبط با آن خواهد بود که در آینده باید نسبت به انجام آن اقدام کنند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به خدمات روبنایی اشاره کرد و گفت: ساخت فضای آموزشی، بهداشتی، انتظامی و دیگر فضاهایی که در طرح تفصیلی وجود دارد از جمله این خدمات خواهند بود.

وی با بیان اینکه مدیریت مسکن و ساختمان تا پایان آسفالت‌کاری در شهرک مهر آراء تعهد داشته است، افزود: در حال حاضر جدول‌گذاری، جوی و آسفالت خیابان‌های در این شهرک به اتمام رسیده است.

محرمی‌یگانه از ساخت مسجد در این شهرک خبر داد و تاکید کرد: از خدمات روبنایی در این شهرک نیز می‌توان به ساخت مسجد اشاره کرد که در حال حاضر ساخته شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در دولت جدید نسبت به ساخت زیرساخت‌ها در شهرک‌های مهر تاکید شده است، یادآور شد: دولت نسبت به تکمیل زیرساخت این شهرک‌ها اهتمام جدی دارد. 

وی به گفته‌های وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی نسبت به دیده شدن اعتبارات لازم برای ساخت خدمات روبنایی در این شهرک‌های مسکونی برنامه‌های لازم را دارد.

محرمی‌یگانه با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار و ابلاغ دستورالعمل‌ها نسبت به انجام خدمات روبنایی اقدام می‌شود، افزود: دستگاه‌های متولی برای ساخت این فضاها در شهرک‌های مسکونی متعهد خواهند بود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ضمن تاکید بر انجام کامل تعهدات راه و شهرسازی در کوی مهر آراء، تاکید کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ها تا پایان آسفالت جزو تعهدات راه و شهرسازی بوده است.

وی از انجام مکاتبات با شهرداری برای تحویل این شهرک خبر داد و اظهار داشت: مکاتبات مکرری برای تحویل این شهرک و همچنین کوی ثمین با شهرداری زنجان صورت گرفته است.

محرمی‌یگانه با بیان اینکه در زمان تحویل شهرک باید نمایندگان راه و شهرسازی و شهرداری از محل بازدید داشته باشند، افزود: در این بازدید نسبت به انجام تعهدات و موارد اجرایی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به نحوه بازدیدها اشاره کرد و گفت: در زمان بازدید کسورات و نواقص موجود در شهرک یادداشت و گزارش می‌شود.

وی همچنین در مورد پاسخ شهرداری به مکاتبات و برگزاری جلسه در این راستا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای برگزاری جلسه با مسئولین شهرداری هماهنگی لازم صورت نگرفته است.

محرمی‌یگانه وضعیت فعلی شهرک‌های مسکونی ثمین و مهر آراء را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با دیده انصاف باید گفت خدمات در این شهرک‌ها مناسب بوده است.

انتهای پیام/73007/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول