اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های خراسان جنوبی:

طول بزرگراه بیرجند، قاینات و گناباد در حوزه خراسان جنوبی 182 کیلومتر است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: طول بزرگراه بیرجند، قاینات و گناباد در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی 182 کیلومتر است.

طول بزرگراه بیرجند، قاینات و گناباد در حوزه خراسان جنوبی 182 کیلومتر است

رضا رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به بزرگراه محور بیرجند، قاینات و گناباد اظهار داشت: طول باند دوم بیرجند، قاینات و گناباد در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی 182 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه هفت کیلومتر از ابتدای این بزرگراه از سمت بیرجند کامل شده است، ادامه داد: این بخش از بزرگراه زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

پیشرفت 25 درصدی قطعه نخست بزرگراه بیرجند، قاینات و گناباد

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه قطعه نخست این بزرگراه به طول 29 کیلومتر به پیمانکار جهاد نصب یزد واگذار شده است، تصریح کرد: مبلغ اولیه این قرارداد 14 میلیارد تومان بوده است.

رجبی افزود: این قطعه تاکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی قطعه دوم این بزرگراه را 41 کیلومتر اعلام کرد و اذعان داشت: از انتهای دوراهی مزار ساقی تا گردنه خونیک قاینات در حال انجام مناقصه است.

طول قطعه سوم بزرگراه 38 کیلومتر است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه قرارداد این قطعه در حال منعقد شدن با جهاد نصب کوثر تهران است، متذکر شد: مبلغ اولیه برای این قرارداد 40 میلیارد تومان است.

رجبی طول قطعه سوم این بزرگراه را 38 کیلومتر دانست و اضافه کرد: این قطعه بین گردنه خونیک تا خروجی شهر قاین به سمت گناباد بوده و هنوز وارد مناقصه نشده است.

وی با بیان اینکه از فلکه خروجی قاینات تا انتهای حوزه استحفاظی خراسان جنوبی 62 کیلومتر است، یادآور شد: پیمانکار این قسمت امید پارس است.

قرارداد 17 میلیارد تومانی با امید پارس

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مبلغ اولیه قرارداد را 17 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون 50 کیلومتر از آن آسفالت شده است.

رجبی اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود این قسمت از بزرگراه تا پایان سال جاری در صورت تامین اعتبار زیر بار ترافیک برود.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول