اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت

افتتاح 28 کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور چهار پروژه راه روستایی به طول 28 کیلومتر افتتاح شد.

افتتاح 28 کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود مالکی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح 28 کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی اظهار کرد: از مزایای این پروژه‌ها 15 روستا بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد 685 خانوار از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند، اذعان داشت: برای افتتاح این پروژه‌ها 33 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: راه روستایی عباس‌آباد ـ اوجان مناطق زلزله‌زده با طول 11 کیلومتر در شهرستان زیرکوه با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

مالکی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه 300 خانوار بهره‌مند می‌شوند، متذکر شد: تعداد شش روستا از مزایای این طرح استفاده می‌کنند.

وی از اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از پروژه راه روستایی عباس‌آباد ـ اوجان خبر داد و افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای افتتاح این پروژه 17 میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اضافه کرد: قطعه یک راه روستایی سرند ـ خداآفرید با طول محور سه کیلومتر در شهرستان سربیشه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این راه تعداد دو روستا از نعمت راه روستایی بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: تعداد 60 خانوار از مزایای این پروژه استفاده می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای افتتاح راه روستایی سرند ـ خداآفرید هزینه شده است.

مالکی با بیان اینکه راه روستایی مناطق زلزله خشک ـ بن‌خونیک با طول هشت کیلومتر در شهرستان قاین به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: تعداد دو روستا از مزایای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

وی از بهره‌مندی 75 خانوار روستایی از راه آسفالته با اجرای این پروژه خبر داد و افزود: افتتاح این راه 7 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه در ‌بر داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: قطعه یک راه روستایی دستگرد ـ رزه به طول شش کیلومتر در شهرستان درمیان با حضور معاون رئیس‌جمهور افتتاح شد.

مالکی تعداد خانوار بهره‌مند از این پروژه را 250 خانوار روستایی دانست و ابراز داشت: با افتتاح این راه روستایی دستگرد ـ رزه پنج روستا از راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای افتتاح این راه روستایی 5 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول