اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران؛

بازنشستگان و دانش‌آموزان ممتاز راه و شهرسازی مازندران تقدیر شدند

بازنشستگان و دانش‌آموزان ممتاز فرزند کارمندان اداره کل راه و شهرسازی مازندران با حضور استاندار تقدیر شدند.

بازنشستگان و دانش‌آموزان ممتاز راه و شهرسازی مازندران تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، بازنشستگان و دانش‌آموزان ممتاز فرزند کارمندان اداره کل راه و شهرسازی مازندران با حضور استاندار تقدیر شدند.

استاندار مازندران در این مراسم با تبریک عید بزرگ ولایت عنوان کرد: اجرای این برنامه‌ها بستر مناسبی است تا خانواده‌های کارکنان خدوم این مجموعه بیشتر از شرایط و موقعیت کاری همسران و پدران خود در جامعه آشناتر شوند و این آشنایی و اطلاع صحیح می‌تواند نقش تاثیرگذاری را در روند کاری کارکنان ایفا کند.

ربیع فلاح جلودار با تقدیر و تشکر از زحمات 30 ساله کارکنان بازنشسته اظهار داشت: بازنشسته مانند مرواریدی ارزشمند در دریای بیکران دولت خدمتگزار بوده و ما باید از تجارب ارزنده و گران‌بهای آنها در پیشبرد اهداف متعالی کمال بهره را بگیریم.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این مراسم با تبریک عید غدیر تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ خانواده راه و شهرسازی با هدف تجلیل و قدردانی از زحمات کارکنان خدوم و فرزندان صالح آنان و ایجاد بستری شاد و آرام در جهت تقویت روحیه کاری، نشاط جسمی و روحی کارکنان به اجرا درآمد.

سید علی اسد با تبریک به تمام فرزندان ممتاز همکاران خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم در سایه‌سار الطافش فرزندانی صالح و نیکو به ما ارزانی داشته و امیدوارم این فرزندان ممتاز بتوانند با درایت و تیزهوشی خود آینده‌سازانی مفید و سالم برای میهن عزیزمان باشند.

به گزارش فارس، اجرای برنامه‌های متنوع و شاد هنری توسط هنرمندان برتر استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2296/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول