اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل کمیته امداد قزوین صورت گرفت

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری محله در آبیک

نخستین مرکز نیکوکاری محله مسجد ولی‌عصر (عج) شهر آبیک با حضور هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک افتتاح شد.

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری محله در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز نیکوکاری مسجد ولی‌عصر (عج) شهر آبیک علاوه بر هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، مرتضی طاهرخانی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، فرزاد جهانگرد مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

در آغاز مراسم افتتاح این مرکز، فرزاد جهانگرد مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک کمک‌رسانی به نیازمندان منطقه مسجد ولی‌عصر (عج) با استفاده از ظرفیت‌های این مسجد، هیئت امنای مسجد، ائمه جماعات و معتمدان را از اهداف افتتاح مرکز نیکوکاری بیان کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از نیازمندان شهرستان آبیک که دسترسی به کمیته امداد ندارند و به دلایلی به کمیته امداد مراجعه نمی‌کنند، افتتاح این مرکز سبب می‌شود نیازمندان شناسایی شده و با شناسایی خیران، مشکلات نیازمندان رفع شود.

ضرورت داشتن نگاه اعتقادی به کمیته امداد

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک نیز عملکرد کمیته امداد امام خمینی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اعتقاد داریم که باید به کمیته امداد نگاه اعتقادی داشته باشیم چراکه با این نگاه است که جوهره فعالیت مسئولان در حوزه کاری بیشتر می‌شود.

مرتضی طاهرخانی اضافه کرد: افرادی که در کمیته امداد مشغول به فعالیت هستند، نوع نگاهشان به مددجویان نیز اعتقادی است.

وی کمک به نیازمندان و حفظ آبروی افراد نیازمند و حفظ امانتداری کمک به نیازمندان را از مؤلفه‌های بسیار مهم در آموزه‌های دینی بیان کرد و افزود: امروز کمیته امداد در زمینه‌های مختلفی به ویژه ایجاد اشتغال در حال فعالیت است که بیانگر پویایی و توانمندی این نهاد مقدس و یادگار امام راحل است.

این مسئول ادامه داد: کمیته امداد در طول عمر چندین ساله خود توانسته خدمات ارزنده و فراوانی به مددجویان زیرپوشش و نیازمندان ارائه دهد.

وی بر شرکت پررنگ مردم و مسئولان در راهیپمایی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به همراه دانش‌آموزان و دانشجویان تأکید کرد.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول