اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی:

4.4 درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی گفت:‌ 4.4 درصد از جمعیت استان آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند.

4.4 درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین دشتی ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) در تبریز اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان بزرگترین نهاد خدمت‌رسان به مددجویان و نیازمندان جامعه آماده همکاری و تعامل با موسسات خیریه است. 

وی افزود: این نهاد در توانمندسازی و خدمت به مددجویان دارای تجارب ارزنده‌ای است که موسسات خیریه می‌توانند با استفاده از این تجارب بهتر عمل نمایند.

دشتی خاطر نشان کرد: ضرورت ایجاب می‌کند که موسسات خیریه برای پیشبرد ارائه خدمت به نیازمندان و ایتام با کمیته امداد امام خمینی ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.

وی یادآور شد: 4.4 درصد از جمعیت استان آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی یادآور شد: این نهاد در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با محوریت گسترش حضور و مشارکت عمومی، توانمندی و سلامت خانواده و اصلاح سبک زندگی به مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) لباس خدمت پوشیده است و در خط مقدم خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه قرار دارد.

تیمسار آذین مدیرعامل موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) نیز در این مراسم به تشریح فعالیت‌ها و عملکرد این موسسه پرداخت و گفت: این موسسه در سال 68 در تهران شکل گرفت و راه و روش حضرت علی(ع) را که نیمه‌های شب تنها و ناشناس به یاری یتیمان می‌شتافت سرلوحه خویش قرار داد.

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن قدردانی از همکاری و تعامل کمیته امداد افزود: عمده‌ترین هدف این موسسه تعلیم و تربیت نونهالان یتیم تا نیل به خودکفائی و استقلال آنها است.

وی ادامه داد: این موسسه خیریه به حفظ عزت نفس و شخصیت خانواده‌ها تاکید داشته و بر نقش عاطفی مادران در کنار فرزندان اصرار می‌ورزد.

آذین با بیان اینکه موسسه خیریه تا کنون بیش از یک هزار و 504 خانوار نیازمند را تحت پوشش قرار داده است، تصریح کرد: درآمدهای خیریه به شکل هدایا، نذورات، مستمری ماهانه و ...بوده که بخشی از آن در سال گذشته برای تامین معاش و مسکن خانواده‌ها، تحصیل دانش‌آموزان و جهیزیه نوعروسان اختصاص یافته است. 

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول