اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون کمیته امداد کشور صورت گرفت

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان کنارک در پایگاه دهم شکاری

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان از افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان کنارک در پایگاه دهم شکاری خبر داد .

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان کنارک در پایگاه دهم شکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، علیرضا دهقان اظهار داشت: از 18 مرکز شبکه نیکوکاری، یک مرکز در منطقه آزاد تجاری شهرستان چابهار، یک مورد دیگر در پایگاه دهم شکاری شهرستان کنارک با حضور معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد کشور، مدیرکل کمیته امداد استان، امام جمعه شهرستان کنارک، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دهم شکاری و سایر مسئولان ادارات افتتاح شده است.

این مسئول اهداف کمیته  امداد را از ایجاد این مراکز، شناسایی خانواده‎های آسیب دیده هر محله که به دلایلی براساس ضوابط زیر حمایت این نهاد قرار نگرفته‎اند دانست و گفت: آنهایی که از محل کمک‎های مردمی آن محل استحقاق زیر پوشش قرارگرفتن را دارند، تحت حمایت قرار می‎دهیم.

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم با بهره‎گیری از خیران هر محله و آمیخته شدن کمک‎‌های خیرین با اعتبارات دولتی بتوانیم مشکلات نیازمندان و محرومان را رفع کنیم.

وی گفت: از اهداف دیگر کمیته امداد این است دخترانی که به دلایلی قادر به تأمین جهیزیه نیستند کمک شود و بیماران صعب العلاجی که قدرت تأمین هزینه‎های درمانی را ندارند، هزینه‎های درمان آنها به صورت موردی توسط کمیته امداد  پرداخت شود.

دهقان در پایان اذعان داشت: با ایجاد اشتغال و فضا کسب و کار بتوان درصد زیادی از بیکاری را در سطح شهرستان کنارک کاهش داد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول