اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انفاقات و صدقات کمیته امداد:

شبکه نیکوکاری نقطه اتصال خیرین و نیازمندان است

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی معاونت توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد کشور گفت: شبکه گسترده نیکوکاری نقطه اتصال خیرین و نیکوکاران با نیازمندان جامعه است که در این باب باید به شکل مردمی عمل کرد.

شبکه نیکوکاری نقطه اتصال خیرین و نیازمندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن سنایی ظهر امروز در جلسه شورای مدیران کمیته‌ امداد استان اردبیل اظهار داشت: شبکه‌ نیکوکاری، همچون پلی است برای اتصال مردم خیر به نیازمندان تا بدین‌گونه نیازهای اساسی مددجویان، بدون مراجعه به کمیته‌‌ امداد و از طریق امام جماعات، هیئت امنای مساجد و معتمدین محله با مدیریت و نظارت این نهاد، برطرف شود.

وی تصریح کرد: باید در بحث شبکه‌ نیکوکاری، ماهیت اصلی آن که مساجد می‌باشند مدنظر قرار گیرد چرا که مسجد محور حیاتی جامعه اسلامی و بهترین محیط برای احصای نیازهای فقرا و مستمندان است.

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی معاونت توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد کشور با اشاره به اینکه کمیته امداد طرح‌های گوناگونی را برای مشارکت هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران جهت رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌کند، ادامه داد: طرح مسجد محوری از جمله طرح‌هایی است که تا‌کنون استقبال بسیار مطلوبی از آن شده است.

سنایی با بیان اینکه باید طرح‌های مشارکتی کمیتهی امداد با توجه به ظرفیت منطقه بومی‌سازی شود، افزود: هر چه این طرح‌ها به فرهنگ مردم نزدیک‌تر باشد، به همان میزان با تأثیرات مثبتی در بین مخاطبان همراه خواهد بود.

این مسئول با ذکر این مطلب که توسعه‌ مشارکت‌های مردمی مربوط به تمامی حوزه‌های کمیته‌ امداد است، گفت: با تعامل و همکاری همه‌ حوزه‌ها و انجام مطلوب و منسجم برنامه‌های مشارکتی، شاهد مساعدت‌های بی‌شمار خیرین و نیکوکاران خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی معاونت توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد کشور در پایان سخنان خود اذعان داشت: ارزیابی نحوه اجرای طرح‌های حوزه‌ مشارکت‌های مردمی، نظارت بر روند اجرایی آن، رفع موانع موجود و... می‌تواند موجب اعتماد‌سازی شود و در جهت مرتفع ساختن نیازهای خانوارهای تحت پوشش، این نهاد را به سر منزل مقصود برساند.

انتهای پیام/62001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول