اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند خبر داد

جمع‌‌آوری هدایای جشن نیکوکاری در 200 پایگاه کمیته امداد نهاوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند گفت: بیش از 200 پایگاه توسط کمیته امداد، امسال هدایای مردم در جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کنند.

جمع‌‌آوری هدایای جشن نیکوکاری در 200 پایگاه کمیته امداد نهاوند

علی کاویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان نهادی مردمی و انقلابی در کاهش آلام و مشکلات مردم و نیازمندان نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند این نهاد به نیازمندان جامعه و مددجویان کمیته امداد در نهاوند تصریح کرد:‌ حفظ شأن و منزلت مددجویان زیر پوشش و نیازمندان جامعه از مهمترین مأموریت‌های این نهاد در کشور است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند با اشاره به جمع‌آوری هدایای مردم نوع‌دوست نهاوند در قالب جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری ویژه دانش‌آموزان نیازمند شهرستان ابراز داشت: در این راستا بیش از 180 پایگاه توسط کمیته امداد و 20 پایگاه نیز توسط نیروی مقاومت بسیج در سطح مساجد شهر و روستاها ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح از 13 مهرماه به مدت چهار روز در سطح کشور تأکید کرد: مردم خیر و نوع دوست شهرستان نهاوند طی سال گذشته 64 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند.

کاویانی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌ها و هدایای مردمی طی امسال 30 درصد افزایش یابد و به 95 میلیون تومان برسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند گفت: بعد از اتمام جمع‌آوری در مدت 48 ساعت هدایای مردمی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند که توسط مدیران مدارس معرفی شده‌اند و فرزندان مددجویان که دانش‌آموز هستند قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان نهاوند یک هزار و 270 نفر دانش‌آموز و 127 نفر دانشجو زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند، ادامه داد: سالانه بیش از ده‌ها خدمت به افراد زیرپوشش ارائه می‌شود.

کاویانی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، قالی‌بافی، منبت‌کاری و خیاطی خاطرنشان کرد:‌ با هماهنگی مدیران بانک‌ها و معرفی یک ضامن تسهیلات اشتغالزایی تا سقف 10 میلیون تومان به مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/89016/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول