اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه ولایت

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس افتتاح شد

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس همزمان با دهه ولایت با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز آیینی در فرمانداری پردیس برای افتتاح کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس با حضور فرماندار پردیس، تبارک سبحانی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، مدیران ادارات شهرستان پردیس و کارمندان این اداره برگزار شد و در حاشیه آن، مسائل و مشکلات پیش‌روی این نهاد حمایتی توسط مسئولان پیگیری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در این جلسه ضمن قدردانی از شورای اسلامی و شهرداری پردیس برای اختصاص مکان و همکاری ادارات خدمات‏رسان برای راه‏اندازی این دفتر، اظهار داشت: کمیته امداد از ثمرات انقلاب اسلامی است.

سبحانی ادامه داد: قبل از انقلاب، اگر کسی بیمار می‏شد یا فوت می‏کرد یا از بیماری دچار آسیب می‏شد، کسی از او حمایت نمی‏کرد، اما در حال حاضر این‏گونه نیست.

وی تصریح کرد: نیازها نسبت به گذشته تغییر کرده است؛ در گذشته، معیشت خانواده‏ها دچار مشکل بود، اما امروز هزینه شهریه دانشگاه و خرید رایانه از نیازهای خانواده‏های مددجوی کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران افزود: در تمام خانواده‏های زیرپوشش کمیته امداد حداقل یک دانشجو وجود دارد و امکانات آموزشی و درمانی که توسط این سازمان به مددجویان داده می‏شود، بسیار رضایت‏بخش است.

ایرج بیگدلو، فرماندار پردیس نیز در پایان این جلسه ضمن قرائت حکم «علیرضا ارجمندیان‏فرد» به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس ادامه داد: تمام چارت‏ها برای احداث این مرکز اخذ شده و این مرکز مانند سایر ادارات برای جذب نیروی جدید اقدام خواهد کرد.

فرماندار پردیس اضافه کرد: برای استخدام نیروهای جدید، تمام مدیران باید این مطلب را مد نظر قرار دهند که نیروها باید از افراد بومی و محلی جذب شوند و این حق منطقه است که فرزندان آنها، در ادارات مشغول به کار شوند.

بعد از این جلسه، مسئولان برای افتتاح این مرکز به فاز 4 پردیس- پاساژ شقایق رفته و این دفتر را افتتاح کردند.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول