اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

بهره‌مندی 300 یتیم از طرح ارزیابی سلامت قلب و عروق کمیته امداد استان بوشهر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از بهره مندی 300 یتیم از طرح ارزیابی قلب و عروق کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

بهره‌مندی 300 یتیم از طرح ارزیابی سلامت قلب و عروق کمیته امداد استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  فرید محبی پیش از ظهر امروز در کارگروه منطقه‌ای بهداشت که با مشارکت هفت استان جنوبی کشور در استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: مسائل بهداشت مددجویان در کمیته امداد بسیار حائز اهمیت است از این رو این نهاد فعالیت‌ها و خدمات زیادی را در این راستا انجام می‌دهد.

وی افزود: ساخت سرویس‌های بهداشتی، توزیع منبع آب، کارگاه‌ها و آموزش‌های مختلف بهداشتی از جمله فعالیت‌های کمیته امداد استان بوشهر در این راستا است که از ابتدای سال تا کنون در استان دو هزار و 490 مددجو با اعتباری بالغ بر 29 میلیون ریال  از آموزش‌های بهداشتی و 151 خانوار با مبلغ 377 میلیون و 500 هزار ریال  از خدمات احداث سرویس بهداشتی بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین در زمینه‌های درمانی نیز خدمات داروخانه‌ای، پزشک عمومی، پزشک متخصص، آزمایشگاه، دندان پزشکی و بستری به مددجویان ارائه می‌کنند که در سال گذشته بیشترین درصد هزینه را در زمینه بستری و درصد فراوانی را در زمینه پزشک عمومی مددجویان داشته‌ایم.

محبی از اهداء سبد‌های مختلف بهداشتی به گروه‌های مختلفی از مددجویان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 110 خانوار با مبلغی بالغ بر 288 میلیون از این سبدها بهره‌مند شدند که گروه‌های هدف ما بیشتر دانش آموزان، مجریان طرح‌های اشتغال و سالمندان بوده‌اند.

انتهای پیام/66006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول