اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل مطرح کرد

توزیع نذورات مردم اردبیل در قالب شبکه نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نذورات مردم اردبیل در روز عید قربان در قالب شبکه نیکوکاری محلات توزیع می‌شود.

توزیع نذورات مردم اردبیل در قالب شبکه نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در آستانه عید قربان و در دیدار با برخی از متولیان شبکه‌های نیکوکاری در اردبیل اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان، پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان اردبیل آماده‌ دریافت نذورات مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست اردبیل می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: 30 هزار خانوار در قالب 65 هزار نفر تحت حمایت کمیته‌ امداد استان اردبیل هستند و از خدمات این نهاد مقدس بهره‌مند می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه همه ساله کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی در بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع می‌کند، یادآور شد: در سال جاری نیز با همکاری ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات و احسانات مردم استان اردبیل را در این عید سعید جمع‌آوری کرده و در بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

زلالی با قدردانی از مساعدت‌های مردم مومن و خیرخواه استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اجرای طرح مسجد محوری و همچنین شبکه‌ نیکوکاری، پیش‌بینی می‌شود نذورات و احسانات مردم خیر استان اردبیل در عید سعید قربان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: نذورات مردم استان اردبیل در روز عید سعید قربان در بین نیازمندان مستعد توزیع می‌شود تا شادی‌بخش خانه‌‌های آنان باشد.

انتهای پیام/62001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول