اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان:

کنفرانس بیماریابی و پیگیری بیماری‌های مزمن کلیوی در زنجان برگزار می‌شود

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: کنفرانس بیماریابی و پیگیری بیماری‌های مزمن کلیوی در زنجان برگزار می‌شود.

کنفرانس بیماریابی و پیگیری بیماری‌های مزمن کلیوی در زنجان برگزار می‌شود

محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه کنفرانس بیماریابی و پیگیری بیماری‌های مزمن کلیوی در زنجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کنفرانس در هشتم آبان ماه سال جاری برگزاری خواهد شد.

وی به متولی برگزار کننده این کنفرانس اشاره کرد و افزود: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار کننده این کنفرانس خواهد بود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با بیان اینکه این کنفرانس با همکاری گروه نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزاری می‌شود، گفت: دفتر آموزش دانشگاه نیز در برگزاری آن همکاری دارد.

وی به همکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان در این کنفرانس اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری جمعی نسبت به برگزاری این کنفرانس اقدام می‌شود.

طهماسبی این کنفرانس را دارای امتیاز بازآموزی برای مشمولان آموزش مداوم عنوان کرد و گفت: این کنفرانس با حضور دانشجویان و فعالین این حوزه برگزاری می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان به محل برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و یادآور شد: این کنفرانس در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دبیر علمی این کنفرانس دکتر ایوب پزشکی است، افزود: هدف از این کنفرانس ارائه یافته‌های جدید علمی در حوزه بیماری‌های کلیوی است.

طهماسبی ارائه تازه‌های علمی در این کنفرانس را یادآور شد و خاطر نشان کرد: ارائه یافته‌های جدیدی علمی دارای اهمیت است.

مشابه این کنفرانس‌ها در سطح استان برگزار شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با بیان اینکه این کنفرانس برای آینده علمی استان در این حوزه اهمیت دارد، افزود: با برگزاری این کنفرانس گام‌های مهمی برای ارائه یافته‌های علمی در این حوزه برداشته می‌شود. 

انتهای پیام/73007/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول