اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز فعالیت سامانه بارشی

زنجان از عصر امروز بارانی می‌شود

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز گفت: زنجان از امروز به مدت دو روز بارانی می‌شود.

زنجان از عصر امروز بارانی می‌شود

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی طی امروز و فردا را در سطح استان زنجان ناپایدار پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: وزش باد از پدیده‌های جوی چند روز آینده در سطح استان خواهد بود.

وی از فعالیت سامانه بارشی ضعیف در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: فعالیت این سامانه از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان زنجان منجر به بارش خواهند شد، اضافه کرد: این سامانه طی امروز و فردا در زنجان فعال خواهد بود.

این مسئول هواشناسی تصریح کرد: بارندگی‌های پیش‌بینی شده برای ارتفاعات استان زنجان به صورت برف خواهد بود.

یاغموری با اشاره به عبور سامانه فعال بارشی از عصر روز دوشنبه از سطح استان زنجان تصریح کرد: دمای هوا طی این مدت تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت.

وی نوسان دمایی زنجان را طی 24 ساعت گذشته بین دو و 16 درجه در نوسان اعلام کرد و گفت: دمای فعلی شهر زنجان 10 درجه است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت فعلی جوی را در زنجان نیمه ابری عنوان و اضافه کرد: سرعت وزش باد در این ساعت 9 متر بر ثانیه و از طرف شرق است.

این کارشناس هواشناسی حداقل دمای گزارش شده از سطح استان را، از زنجان و خرم‌دره با دو درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: بالاترین دما هم طی روز گذشته در آب‌بر ثبت شده است.

یاغموری نوسان دمایی ثبت شده در شهرستان آب‌بر را بین هشت و 17 درجه اعلام کرد و گفت: این نوسان دمایی در سطح شهرستان ماهنشان پنج و 15 درجه بوده است.

وی با کم بارش خواندن سامانه بارشی فعال در سطح استان زنجان گفت: با عبور این سامانه از استان وضعیت جوی پایداری در زنجان و سایر شهرستان‌ها حاکم می‌شود.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول