اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان:

حل مسائل حل نشده اولویت فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه زنجان است

رئیس دانشگاه زنجان گفت: حل مسائل حل نشده اولویت فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه زنجان است.

حل مسائل حل نشده اولویت فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه زنجان است

محسن افشارچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فعالیت پژوهشی دانشگاه زنجان برای حل مسائل حل نشده استوار شده است.

وی  فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه زنجان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: پروژه‌های مختلف پژوهشی در سطح دکتری برای دانشجویان و اساتید دانشگاه تعریف شده است.

رئیس دانشگاه زنجان فعالیت‌های پژوهشی را در مراکز علمی مهم دانست و تاکید کرد: فعالیت‌های پژوهشی زیربنای توسعه محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت نیازمند پژوهش هستیم، خاطرنشان کرد: دانشگاه زنجان نسبت به فعالیت‌های پژوهشی اهتمام جدی دارد.

افشارچی از تعریف کردن پروژه‌های مختلف پژوهشی در دانشگاه زنجان خبر داد و تاکید کرد: حساسیت لازم برای انجام پروژه‌های پژوهشی در دانشگاه وجود دارد.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه مبنای فعالیت‌های پژوهشی حل مسائل حل نشده است، افزود: توجه به مبانی پژوهش در دستور کار جدی اساتید و دانشجویان قرار دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه با همکاری دستگاه‌های دولتی نیز انجام می‌شود، گفت: همکاری نزدیک با ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در دستور کار است.

افشارچی ظرفیت‌های علمی دانشگاه زنجان را مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از این ظرفیت‌ها برای فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی خود بهره ببرند.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشگاه زنجان در حال حاضر در پروژه‌های بزرگ فعالیت پژوهشی دارد، افزود: دانشگاه زنجان در ساخت سیستم‌های فضایی فعالیت علمی دارد.

وی از فعالیت علمی دانشگاه زنجان در بخش تراشه‌های الکترونیک خبر داد و تاکید کرد: فعالیت‌های علمی دانشگاه در مقیاس بزرگ صورت می‌گیرد.

افشارچی به دیگر فعالیت‌های علمی دانشگاه زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت علمی در ناوبری هواپیماها از دیگر فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه زنجان است.

رئیس دانشگاه زنجان به همکاری با گروه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه زنجان با گروه‌های مختلف علمی همکاری نزدیک دارد.

انتهای پیام/73007/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول