اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه زنجان:

مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان آغاز شد

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی در دانشگاه زنجان گفت: با شروع به کار این نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان آغاز شده است.

مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان آغاز شد

حسین حمزه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت در دانشگاه زنجان اظهار داشت: این نمایشگاه شامل دستاوردها و فعالیت‌های علمی، پژوهشی دانشجویان و انجمن‌های علمی این دانشگاه است.

وی با اشاره به آغاز به کار برگزاری نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان افزود: این نمایشگاه تا هفتم آبان ماه ادامه می‌یابد.

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه زنجان تعداد غرفه‌های نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان را 30 غرفه اعلام کرد و گفت: فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه طی چهار روز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

این مسئول انجمن علمی با بیان اینکه نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان در همه رشته‌ها برگزار شده است، اضافه کرد: ابتکارات و اختراعات دانشجویان این دانشگاه در معرض دید همه علاقمندان از جمله دانش‌آموزان قرار گرفته است.

حمزه‌لو با بیان اینکه نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان در 14 زمینه کاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: آثار ارائه شده در 13 زمینه به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی از حضور حدود 200 عنوان اثر نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: هر گروه و انجمن دانشجویی برای خود در این نمایشگاه غرفه خاص خود را دارد.

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه زنجان حقوق، فنی، علوم انسانی، کشاورزی و علوم پایه را از جمله زمینه‌های نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان اعلام کرد.

این مسئول فعالیت‌های علمی، سالن سهروردی زنجان را محل برگزاری نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت دانشگاه زنجان اعلام کرد و گفت: مسابقات علمی، سایت و وبلاگ‌نویسی، نشریه، پژوهش، اختراع و ابتکار، ترویجی، آموزشی، کارآفرینی، انجمن‌های علمی، تالیف و ترجمه از جمله فعالیت‌های ارائه شده توسط دانشجویان دانشگاه زنجان در نمایشگاه مرحله دانشگاهی جشنواره حرکت است.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول