اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

امنیت گیلان حاصل تعامل پلیس و دستگاه قضایی است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: حفظ و ارتقای امنیت گیلان حاصل تعامل بین دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی است.

امنیت گیلان حاصل تعامل پلیس و دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی پیش از ظهر امروز در جمع روسای پلیس‌های تخصصی، دستگاه قضایی و پلیس را بازوان قدرتمند نظام در راه اجرای عدالت اسلامی جامعه دانست.

وی با بیان اینکه بازوان قدرتمند نظام همواره باید با تعامل مطلوب اهداف و مقاصد عالیه را مد نظر قرار دهند، تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را بسیار خوب توصیف کرد.

فرمانده انتظامی گیلان، گفت: این تعامل حسنه موجب برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت شده و امنیتی باثبات را  سطح استان ایجاد کرده است.

وی، از فعالیت‌ها و اقدام‌های مطلوب دستگاه قضایی در اجرای صحیح قوانین و صدور احکام قاطع قضایی قدردانی کرد و یادآور شد: حفظ و ارتقای امنیت مطلوب گیلان با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های قضایی، ‌انتظامی و امنیتی استان حاصل شده است.

قائدرحمتی، وضعیت امنیتی پایدار و مطلوب گیلان را در سایه تعامل به وجود آمده در سطح استان دانست و تصریح کرد: این امر نشان دهنده تلاش بی‌وقفه دادگستری و پلیس برای حفظ و ارتقای امنیت در گیلان است.

وی دستگاه قضایی را همگام با پلیس در تمام صحنه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در بحران‌ها نیز یار و یاور پلیس هستند.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول